Rekord 2,2i Skrevet April 11, 2005 Rapporter Share Skrevet April 11, 2005 tenkte eg skulle ha det litt arti so eg lasta ned gear head garage. gammalt jalla spel for dere som ikkje vet det. får ikkje det til. eg har instalert det men når eg skal gå inn på det spretter det opp error: id0, noen som har peiling. Siter ønsker å kjøpe ford anglia uansett stand,. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wrasko Skrevet April 11, 2005 Rapporter Share Skrevet April 11, 2005 Godt mulig at det ikke er kompatibelt med xp (hvis du bruker xp) så da tipper jeg at du enten må høyreklikke så velge 95/98 på kompatibel der, eller laste ned f.eks dosbox Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bolgnes Skrevet April 12, 2005 Rapporter Share Skrevet April 12, 2005 åhh!! jeg hadde det for flere år siden.. drittøft den gang :P jeg fikk samme feilen jeg og! men hva jeg gjorde husker jeg ikke.... men vet at jeg fikk det til... så løsningen er der ute :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rekord 2,2i Skrevet April 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 12, 2005 hadde det før eg også. men ingen som vet noe sikkert. Siter ønsker å kjøpe ford anglia uansett stand,. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bolgnes Skrevet April 12, 2005 Rapporter Share Skrevet April 12, 2005 Which versions of Windows does Gearhead Garage support? The retail version of Gearhead Garage supports only Windows 95 and Windows 98. It is not compatible with Windows NT, because Windows NT does not support Direct X. A special update was recently released by Mekada that may allow the game to work with Windows 2000 or Windows XP. Although this update corrects many incompatibities, there may still be problems caused by the video card drivers on these systems. There is also a helpful forum topic concerning the Windows XP compatibility. NOTE: This update does not work with the demo version Fant dette på Gearheadgarage.com prøv det ut! EDIT: leste lengre ned i FAQ'n nå.. du må laste ned den updaten :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rekord 2,2i Skrevet April 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 12, 2005 takker men det blir helt mongo å spille det no da. pågrunn av halve sjermen blir mongo. Siter ønsker å kjøpe ford anglia uansett stand,. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rekord 2,2i Skrevet April 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 12, 2005 Godt mulig at det ikke er kompatibelt med xp (hvis du bruker xp) så da tipper jeg at du enten må høyreklikke så velge 95/98 på kompatibel der, eller laste ned f.eks dosbox dosbox??? ka er det, koer finner eg det Siter ønsker å kjøpe ford anglia uansett stand,. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wrasko Skrevet April 12, 2005 Rapporter Share Skrevet April 12, 2005 dosbox??? ka er det, koer finner eg det Det er en Dos emulator (på en måte) du finner programmet på google. :p Neida.. Her er link til siden du finner den på.. http://dosbox.sourceforge.net/download.php?main=1 Så skal du ha win32 installer (nest øverste) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg