Satrixen Skrevet April 11, 2005 Rapporter Share Skrevet April 11, 2005 Driver å bygger anlegg i min Golf IV nå. Men trenger et rele for å styre forsterke, neonlys, vifter osv bak i bagasjen. Releutgangen på spilleren tåler ikke så mye så vil ha et separat rele baki. Skal da gå fra spillerens remote utgang og til dette releet. Men kan noen si meg hva slags rele jeg skal ha og hvor jeg kan få tak i det..? Er forøvrig Testpilot for JBL :) Siter Sign.regler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
goåfør Skrevet April 11, 2005 Rapporter Share Skrevet April 11, 2005 Hei. Helt vandlig 12v rele fra torshov/biltema/bilextra. Dem kaller det vel 30A rele eller noe. Mvh Fredrik Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nlight Skrevet April 11, 2005 Rapporter Share Skrevet April 11, 2005 Selger sånt på alle bensinstasjoner også.. Be om ett som f.eks brukes på ekstralys på biler.. Siter I like my women like i like my scotch.. 12 years old and mixed up with coke -03 Mazda 6 x93 Mazda 323 GT-R x91 Mazda 323 GTX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg