RefinemenT Skrevet April 11, 2005 Rapporter Share Skrevet April 11, 2005 skal se om jeg får slengt ut noen bilder;) noen som vet hvordan? Siter audi a3 er tingen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet April 11, 2005 Rapporter Share Skrevet April 11, 2005 http://www.photobucket.com Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RefinemenT Skrevet April 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 11, 2005 ingen som er datapro her da? legger ut en link til bildene: http://www.nasty-racing.com/images/jorns_a3/index.html gi meg litt meninger og intrykk så jeg kan jobbe videre. Mvh Jørn Siter audi a3 er tingen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimman Skrevet April 11, 2005 Rapporter Share Skrevet April 11, 2005 Skikkelig pent! Hva med øyelukk? lakke de svarte listene? Takspoiler? F.eks http://www.dalhems.com/stylingsidor/stylingbilder/rieger/rgaudia3%20baktakspoiler.jpg Ikke nødvendig, men jeg hadde fjernet de audi-metallringene foran. Strøkent bil.. Gjort noe med motor? understell? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arctos Skrevet April 11, 2005 Rapporter Share Skrevet April 11, 2005 Kimman skrev: Ikke nødvendig, men jeg hadde fjernet de audi-metallringene foran. kan ikke fjerne det peneste med en Audi;) ellers, strøken bil:D Siter 99` Lupo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Precious Skrevet April 11, 2005 Rapporter Share Skrevet April 11, 2005 Fin Audi! :) Siter VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder [x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vagen Skrevet April 11, 2005 Rapporter Share Skrevet April 11, 2005 Forslag? Ser ikke helt bra ut at bakfangeren henger 20cm høyere over bakken enn alt annet. Ville gjort noe med det veldig fort. Ellers så ville solfilm og facelift lyktene gjort seg veldig bra. Siter http://WWW.MARIUSAASHEIM.COM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RefinemenT Skrevet April 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 11, 2005 Strøkent bil.. Gjort noe med motor? understell? Øyelokk er på vei... det samme gjelder ett komplett supersprint effekt anlegg. Vi gidder ikke å prate om hvordan motor det sitter i den... Det kan du lese bak på bilen når dere tar meg igjen:) ellers er den senket 35mm... vurderer ett coil kit nå fordi den ble litt høy etter 18" kom.. skal gjøre noe med ræva på den, men jeg vil helst ikke fjerne det avtagbare hengerfeste siden en kompis av meg (laksen) har en speed båt som skal rævkjøres til sommeren:) Grillen fjerner jeg ikke siden dette er litt av sjarmen til en audi. Four rings rules! Mvh Jørn PS: takk for alle tilbakemeldinger Siter audi a3 er tingen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andrej1 Skrevet April 11, 2005 Rapporter Share Skrevet April 11, 2005 La den være som den er du;) Kanskje lakkere den på sida Siter quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RefinemenT Skrevet April 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 11, 2005 vagen skrev: Forslag? Ser ikke helt bra ut at bakfangeren henger 20cm høyere over bakken enn alt annet. Ville gjort noe med det veldig fort. Ellers så ville solfilm og facelift lyktene gjort seg veldig bra. hvem utfører soting til en rimelig pris da? i oslo området.. Siter audi a3 er tingen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RefinemenT Skrevet April 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 11, 2005 andrej1 skrev: La den være som den er du;) Kanskje lakkere den på sida hvorfor er alle for å lakkere side bumperene på den? Siter audi a3 er tingen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pudding Skrevet April 12, 2005 Rapporter Share Skrevet April 12, 2005 4ringera3 skrev: hvorfor er alle for å lakkere side bumperene på den? Ikke gjør det! Det var frekkt ( den gunstige betydningen) med den linjen som brøt opp bilen der :D Faktisk så det stilig ut ja. Siter Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder... Driftfun.com LS1 200sx s13 under konstruksjon... www.gunstig.no <-Bilvideo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RefinemenT Skrevet April 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 12, 2005 er enig i det du sier der pudding. noen som har forslag til bakfanger da? mvh Jørn Siter audi a3 er tingen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RefinemenT Skrevet April 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 13, 2005 bilen er nå til salgs... den selges i små kartonger på Jernia. angry Siter audi a3 er tingen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JHS Skrevet April 13, 2005 Rapporter Share Skrevet April 13, 2005 4ringera3 skrev: bilen er nå til salgs... den selges i små kartonger på Jernia. angry Jaha? Og det vil si at du har vraket den eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg