Arosa 1.0L Skrevet April 10, 2005 Rapporter Share Skrevet April 10, 2005 La merke til en liten ting. Eiker har noen kule (synes jeg) og billige 15" felger av merke "RH MX" (698kr): Men da disse mest sannsynlig er utsolgt i min størrelse så tittet jeg litt rundt etter noen andre og fant da "Artec MX" (1198kr): Noen som vet om dette faktisk er samma felgen, men solgt under Artec navnet for å få en høyere pris? Ikke det at det faktisk er veldig viktig for meg, men jeg ble ganske nysgjerrig... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleksander Skrevet April 11, 2005 Rapporter Share Skrevet April 11, 2005 Ser ut som om den billige bare er en look-alike egentlig. Ser ut som den har tynnere eiker osv. Siter 2000 Bmw 318iT 1991 Audi coupe 2.3 E [x]1991 vw passat 1,6td Stasjonsvogn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smitt Skrevet April 11, 2005 Rapporter Share Skrevet April 11, 2005 RH og Artec har flere like modeller. Både Artec/RH AA og Artec/RH cup er like. Jeg er usikker på hvem av dem som er best kvalitet og om det i det hele tatt er noe kvalitetsforskjell. Men ingen må vel betale 1198+ mva for en 15" artec mx, det er veil pris det. De fleste dekkbutikkene gir vel en del prosenter rabatt på det. Siter http://www.bilprodukter.no - Nissan Skyline - Nissan 200sx *solgt* - Bmw E36 318is Coupè *solgt* - Mitsubishi Lancer Evo III GSR *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arosa 1.0L Skrevet April 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 11, 2005 RH og Artec har flere like modeller. Både Artec/RH AA og Artec/RH cup er like. Jeg er usikker på hvem av dem som er best kvalitet og om det i det hele tatt er noe kvalitetsforskjell. Men ingen må vel betale 1198+ mva for en 15" artec mx, det er veil pris det. De fleste dekkbutikkene gir vel en del prosenter rabatt på det. OK, noen tips til butikker i Oslo området som ofte gir slike prosenter? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet April 13, 2005 Rapporter Share Skrevet April 13, 2005 OK, noen tips til butikker i Oslo området som ofte gir slike prosenter? jeg tror de har noen lignende av disse felgene hos http://www.interdekk.no og der er det alltid bra pris.. Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yoneck Skrevet April 13, 2005 Rapporter Share Skrevet April 13, 2005 Ser ut som om den billige bare er en look-alike egentlig.Ser ut som den har tynnere eiker osv. Enig. Se f.eks. der felgen går over til "ringen" ytterst. På de dyrere fortsetter eiken i hele sin bredde et stykke inn, mens på den øverste er den tynnere på vei innover. Trenger ikke bety noe, men den øverste ser litt spinklere ut. De er i hvertfall ikke 100% like. Sikkert bare en look-a-like, men det kan jo i grunn begge være. Siter -fS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
el`satanical Skrevet April 14, 2005 Rapporter Share Skrevet April 14, 2005 De er nok ikke like nei, ivertfall ikke ifølge bildene. Selv syns jeg den billigste med tynneste eiker er finest. Siter [-]1991 Mazda MX-5 [x]1996 BMW 323i [-]1989 BMW 316i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Camryfellow Skrevet April 14, 2005 Rapporter Share Skrevet April 14, 2005 RH lager vel endel kopier, så vil vel tro at det er heller de som i såfall aper etter Artec... Siter - 98' Saab 9-5 2.3t x 97' e39 523i x 89' Camry 2.0 xli x 83' 240 (Julesleda) Smoking tyres can seriously damage your wealth! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smitt Skrevet April 14, 2005 Rapporter Share Skrevet April 14, 2005 Enig. Se f.eks. der felgen går over til "ringen" ytterst. På de dyrere fortsetter eiken i hele sin bredde et stykke inn, mens på den øverste er den tynnere på vei innover. Trenger ikke bety noe, men den øverste ser litt spinklere ut. De er i hvertfall ikke 100% like. Sikkert bare en look-a-like, men det kan jo i grunn begge være. Unnskyld da, tilnærmet like da. assman :D Hvis du setter AA felgene eller cup felgene ved siden av hver andre finner du sikkert ørsmå forskjeller der og, men de er så godt som like. Siter http://www.bilprodukter.no - Nissan Skyline - Nissan 200sx *solgt* - Bmw E36 318is Coupè *solgt* - Mitsubishi Lancer Evo III GSR *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yoneck Skrevet April 14, 2005 Rapporter Share Skrevet April 14, 2005 Unnskyld da, tilnærmet like da. assman :D Hvis du setter AA felgene eller cup felgene ved siden av hver andre finner du sikkert ørsmå forskjeller der og, men de er så godt som like. Mente bare å poengtere at de ikke var 100% like (selv om det jaggu ikke er mye om å gjøre), siden trådstarter lurte på om det var samma greia. Siter -fS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arosa 1.0L Skrevet April 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 14, 2005 Takk for tips folkens! Eiker er jo selvfølgelig utsolgt for (RH) felgen som jeg synes er finest, får den ikke inn før månedskifte, så vi får se hva det blir! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg