A.R.Giulietta Skrevet April 10, 2005 Rapporter Share Skrevet April 10, 2005 Jeg har noen Del'lorto gassere på innsug som egentlig er til en 1,8 Alfetta. Skulle gjerne ha solgt disse så fort som mulig da jeg trenger penger til et prosjekt jeg holder på med. Bilder finner dere her http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=720515 Pris = bud... jeg har ikke så mye idé om hvor mye jeg skal ta for dem enda Tlf: 911 58 751 Mvh Ronny Åkerholm Siter Alfa Romeo Giulietta -84 prosjekt Alfa Romeo GTV6 -85 Alfa Romeo GTV6 -84 corsabil Alfa Romeo 75 QV -91 bruksracer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.R.Giulietta Skrevet April 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 10, 2005 bud over 1500... innsugsgummier sitter på... de er helt greie og brukbare. Gasserene sitter på et innsug som passer Alfa Nord motor på 1.8 liter... trolig samme innsuget som på 1750 motoren Siter Alfa Romeo Giulietta -84 prosjekt Alfa Romeo GTV6 -85 Alfa Romeo GTV6 -84 corsabil Alfa Romeo 75 QV -91 bruksracer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.R.Giulietta Skrevet April 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 11, 2005 Selger også en gammel dobbel weber registerforasser, trolig 34/34 mm men har ikke tatt 100% nøyktige mål. Har også org hele deler av grenrør (manifoil) til 2 liter nord motor (alfa romeo) 2 stk av den som skal på sylinder 1 og 4 + 1 stk av den som skal på 2 og 3. Har også en orginal Magneti Marelli dynamo til samme type motor som lader litt dårlig. Dette er den typen med innebygget relé... Kr 200 per del... Tlf 911 58 751 Mvh Ronny Åkerholm Siter Alfa Romeo Giulietta -84 prosjekt Alfa Romeo GTV6 -85 Alfa Romeo GTV6 -84 corsabil Alfa Romeo 75 QV -91 bruksracer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
113deluxe Skrevet April 11, 2005 Rapporter Share Skrevet April 11, 2005 Det er liggende gassere dette??? Hvordan stand er de? funker fint? Siter Never drive faster than your guardian angel can fly. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.R.Giulietta Skrevet April 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 11, 2005 Det er liggende gassere dette??? Hvordan stand er de? funker fint? Det er liggende gassere ja.. hvordan de er nå det vet jeg ikke... men de fungerte iallefall fint når de ble tatt av bilen for kanskje 5-6 år siden. De ser iallefall bra ut, ikke irret osv og spjelt er fortsatt blanke og fine. Men tenker du forresten på den ene dobble weber'en eller på de Del'lorto gasserene med innsugsgummier og på innsug som passer gammel Alfa motor? Siter Alfa Romeo Giulietta -84 prosjekt Alfa Romeo GTV6 -85 Alfa Romeo GTV6 -84 corsabil Alfa Romeo 75 QV -91 bruksracer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
113deluxe Skrevet April 11, 2005 Rapporter Share Skrevet April 11, 2005 Sorry...mente dells`a...hvor mye for gasserene uten innsug da? Trenger ikke innsuget da jeg skal bruke de på en annen bil. Siter Never drive faster than your guardian angel can fly. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.R.Giulietta Skrevet April 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 11, 2005 Sorry...mente dells`a...hvor mye for gasserene uten innsug da? Trenger ikke innsuget da jeg skal bruke de på en annen bil. Akkurat like mye... selve innsuget sitter der kun pga jeg ikke har giddet å skru det av i tilfelle noen skulle bruke det på en Alfa ;) Siter Alfa Romeo Giulietta -84 prosjekt Alfa Romeo GTV6 -85 Alfa Romeo GTV6 -84 corsabil Alfa Romeo 75 QV -91 bruksracer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
113deluxe Skrevet April 11, 2005 Rapporter Share Skrevet April 11, 2005 Hehehe, skjønner...du får si ifra når du er mottakelig for "skambud". Siter Never drive faster than your guardian angel can fly. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.R.Giulietta Skrevet April 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 11, 2005 Hehehe, skjønner...du får si ifra når du er mottakelig for "skambud". Har du noe å tillby så er det bare å komme med det nå... Men er det med eller uten innsugsgummier? Siter Alfa Romeo Giulietta -84 prosjekt Alfa Romeo GTV6 -85 Alfa Romeo GTV6 -84 corsabil Alfa Romeo 75 QV -91 bruksracer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
113deluxe Skrevet April 11, 2005 Rapporter Share Skrevet April 11, 2005 Det følger vel med sånne gummier når man kjøper nye innsug vel?? Siter Never drive faster than your guardian angel can fly. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.R.Giulietta Skrevet April 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 11, 2005 Det følger vel med sånne gummier når man kjøper nye innsug vel?? aner ikke... men kom gjerne med et bud enten her eller på tlf per sms eller en samtale Siter Alfa Romeo Giulietta -84 prosjekt Alfa Romeo GTV6 -85 Alfa Romeo GTV6 -84 corsabil Alfa Romeo 75 QV -91 bruksracer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
113deluxe Skrevet April 11, 2005 Rapporter Share Skrevet April 11, 2005 Du har PM!!!!! Siter Never drive faster than your guardian angel can fly. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
113deluxe Skrevet April 12, 2005 Rapporter Share Skrevet April 12, 2005 Og du har PM igjen!!! Siter Never drive faster than your guardian angel can fly. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.R.Giulietta Skrevet April 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 12, 2005 selger et Luici ratt for kr 300 også jeg =P http://www.autodb.no/cgi-bin/car/prospect.pl?nr=723118&username= Siter Alfa Romeo Giulietta -84 prosjekt Alfa Romeo GTV6 -85 Alfa Romeo GTV6 -84 corsabil Alfa Romeo 75 QV -91 bruksracer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.R.Giulietta Skrevet April 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 14, 2005 Da var en handel med Del'lorto gasserene i boks. Jeg har nå fått byttet de i noen deler til alfaen min og er glad han som hadde dette ringte. For disse vokser ikke akkurat på trær. Men det andre som står til salgs her er fortsatt tilgjengelig.. :D Siter Alfa Romeo Giulietta -84 prosjekt Alfa Romeo GTV6 -85 Alfa Romeo GTV6 -84 corsabil Alfa Romeo 75 QV -91 bruksracer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg