volvo_wizard Skrevet April 9, 2005 Rapporter Share Skrevet April 9, 2005 Skal skifte reimer og sjekke dyser på 740'n, den har en 88 D24TD motor. Er det noen her som vet hvor jeg kan finne en "Ebook" eller online reperasjons håndbok til denne motoren? Help please! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240GL Skrevet April 9, 2005 Rapporter Share Skrevet April 9, 2005 http://www.brickboard.com/FAQ/700-900/EngineDiesel.htm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo_wizard Skrevet April 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 9, 2005 http://www.brickboard.com/FAQ/700-900/EngineDiesel.htm Ja, det så ok ut. Men jeg trenger noe med bilder så jeg kan få laget meg noen tolk'er for å få time'et dieselpumpa. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
schulz Skrevet April 9, 2005 Rapporter Share Skrevet April 9, 2005 Ja, det så ok ut. Men jeg trenger noe med bilder så jeg kan få laget meg noen tolk'er for å få time'et dieselpumpa. Hva er det egentlig du lurer på? jernet til å sette i enden av kammen? Du trenger måleur som passer i pumpa også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo_wizard Skrevet April 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 9, 2005 Hva er det egentlig du lurer på? jernet til å sette i enden av kammen?Du trenger måleur som passer i pumpa også Etter det jeg har forstått så er det en tolk (bolt) som man setter igjennom remhjulet, mot/i ett eller annet på kroppen på pumpa, i tillegg til det nevnte jernet. Men man trenger vel ikke måleur får å få satt opp tennings(innsprøytings) tidspunktetved remskifte vel? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
745TiC Skrevet April 9, 2005 Rapporter Share Skrevet April 9, 2005 Her er en liten forklaring tror jeg..... Si i fra om den IKKE hjelper, har to bilder til av D24.... motorer... Mvh Kim Siter Race, kjør forbi da vel..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
schulz Skrevet April 9, 2005 Rapporter Share Skrevet April 9, 2005 Etter det jeg har forstått så er det en tolk (bolt) som man setter igjennom remhjulet, mot/i ett eller annet på kroppen på pumpa, i tillegg til det nevnte jernet.Men man trenger vel ikke måleur får å få satt opp tennings(innsprøytings) tidspunktetved remskifte vel? Hvis du bare skal skifte reimer så trenger du ikke noen ting, da løsner du ikke reimhjula. bare lag merker med maling eller noe Hvis du skal justere kam og pumpe så trenger du det jernet + måleur. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo_wizard Skrevet April 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 9, 2005 Her er en liten forklaring tror jeg..... Si i fra om den IKKE hjelper, har to bilder til av D24.... motorer... Mvh Kim Dette så Meget bra ut, kjempefint om du kunne poste det andre du snakker om også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
745TiC Skrevet April 10, 2005 Rapporter Share Skrevet April 10, 2005 Dette så Meget bra ut, kjempefint om du kunne poste det andre du snakker om også. Snakket litt over meg selv er samme bildet på de andre også..... Siter Race, kjør forbi da vel..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg