Integrale Skrevet Februar 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2003 legg ut det originale bildet da, skylinepower! jeg vil også modde den Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skylinepower Skrevet Februar 16, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2003 Her er den::: Siter SKYLINEPOWER Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skylinepower Skrevet Februar 16, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2003 Hvordan skal jeg få bildene jeg har modda hit?? Når jeg legger til bildet her står det at filen ikke er "valid". Bildene er .psd filer. Siter SKYLINEPOWER Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Integrale Skrevet Februar 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2003 syns egentlig denne bilen ikke trenger å moddes, men.. du må lagre bildet som .jpg, det pleier iallefall jeg å gjøre.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skylinepower Skrevet Februar 16, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2003 Nissan Skyline: nissan skyline.bmp Siter SKYLINEPOWER Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skylinepower Skrevet Februar 16, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2003 Hvordan lagrer man som .jpg da? Oisann var visst .bmp fil som jeg lastet opp. heh Siter SKYLINEPOWER Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Integrale Skrevet Februar 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2003 gidder ikke modde biler som allerede er kule/pene. når du bestemmer hva fila du har laget skal hete, så skriver du bare .jpg bak. f.eks: skyline.jpg istedenfor skyline.bmp skjønner du? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Finepix Skrevet Februar 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2003 Her er min versjon.... veldig elementært da men... Siter 98 Volvo V40 1,8 aut selges i deler, PM for info! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skylinepower Skrevet Februar 16, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2003 Noen som kan sette på disse felgene: og en passende spoiler til S4 2.2TQ sin versjon av maserati'n? Siter SKYLINEPOWER Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Finepix Skrevet Februar 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2003 Felgene var veldig greit. Spoiler blir litt verre for en amatør som meg... Siter 98 Volvo V40 1,8 aut selges i deler, PM for info! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet Februar 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2003 Et lite kjapt spm... Hvordan soter du rutene ?! EDIT: *argh* Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Finepix Skrevet Februar 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2003 Originally posted by CivicVTEC Et lite kjapt spm... Hvordan soter du rutene ?! EDIT: *argh* Hei. Det jeg gjør er å merke det som skal sotes med "lassoen", så går jeg inn på "colors" på menyen oppe. Der går jeg på "adjust", også på "hue/saturation/lightness". Når man har kommet dit er det bare å justere på de tre parameterene, så forandrer man farge, lys osv... Lykke til... Siter 98 Volvo V40 1,8 aut selges i deler, PM for info! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet Februar 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2003 Tnx ;) Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bauer Skrevet Februar 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2003 ChR|$.. Dette er for dårlig =) Siter Current: '02 VW Golf TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Februar 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2003 kjøp photoshop for dummies i bokhandleren Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg