Audimaaan Skrevet April 9, 2005 Rapporter Share Skrevet April 9, 2005 Hei. Er på utkikk etter et høydejusterbart understell til en polo 6n2 2000 mod. Noen som har noen forslag til hva jeg burde velge? Og hvem som forhandler de? Hvor mye senker de? Det som er mest aktuelt er vel det settet fra kw eller h&r...Eller noen som mener noe annet? Håper på hjelp her :rolleyes: Siter Dag Andresen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golf-espen Skrevet April 9, 2005 Rapporter Share Skrevet April 9, 2005 eg har bestillt FK Silverline Pluss X nettopp fra vwcarconsult..snakket med folk i vacn og de er fornøyd med det..høyde- og hardhetsjustering av demperene, rustfritt.. 40-80mm tror eg det va.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmk Skrevet April 9, 2005 Rapporter Share Skrevet April 9, 2005 Jeg kan rekomandere KW variant 2, rustfrie, etter tuv papirene så er det 40-80 men gjengene går hele veien ner, har selv senket en 70 mm og det er ikke halv veis engang...:) Siter mercedes 230 E -92 nå..... (Solgt)Polo GTI-R........Improved edition Skandinavias beste Polo side Nordicpolo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audimaaan Skrevet April 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 10, 2005 Ok. Er det noen fler som har noen erfaring med dette fk silverline settet eller? Og hvor mye er det for kw settet? Siter Dag Andresen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmk Skrevet April 10, 2005 Rapporter Share Skrevet April 10, 2005 Ok. Er det noen fler som har noen erfaring med dette fk silverline settet eller?Og hvor mye er det for kw settet? jeg bor i sverige og gav 12000 sek for mitt...:)....dette er variant 2 som er höyde og returdemp justerbart......så har du en enklere variant som bare har höyde justerbart som ligger på en 8000,-...... Siter mercedes 230 E -92 nå..... (Solgt)Polo GTI-R........Improved edition Skandinavias beste Polo side Nordicpolo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audimaaan Skrevet April 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 10, 2005 Hvordan er det med godkjenning og sånn. Du monterer og justerer det først sånn du vil ha det,for så å dra på biltilsynet? Hvem forhandler kw til best pris her da? Siter Dag Andresen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golf-espen Skrevet April 10, 2005 Rapporter Share Skrevet April 10, 2005 måtte opp i 12,000 på kw v2 og på nbs..betalte 9500 for fk sitt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audimaaan Skrevet April 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 10, 2005 Fk silverline,er det toppmodellen fra fk? Eller får du noen som er dyrere også? Siter Dag Andresen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golf-espen Skrevet April 10, 2005 Rapporter Share Skrevet April 10, 2005 hmm... tror nå det? rett meg visst eg har feil.. er nå det dyreste FK settet på vwcarconsult Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audimaaan Skrevet April 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 10, 2005 ok..Er det ikke noe som heter fk silverline x eller noe også? Du har ikke noen bra felgtips i 14"-15" klassen og vel? Hvor får man kjøpt disse steffan felgene eller hva de heter :rolleyes: Har du noen link? Siter Dag Andresen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golf-espen Skrevet April 10, 2005 Rapporter Share Skrevet April 10, 2005 jo eg har bestillt FK silverline pluss x (hette det på vwcarconsult) ... rustfritt,høydejusterbart, justerbart av hardheten på demperene, tror det va gule koni dem har brukt.. du kan jo sjekke ut ebay.de å se om du finner deg noen felger du liker.. eg har bestilt 8x14 derfra så e og på vei posten.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audimaaan Skrevet April 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 10, 2005 OK. er det mye stress å kjøpe derfra eller? Er ikke noen kløpper på tysk se. Hvor mye måtte du gi for felgene på bildet da? Trengs det valsing med 8*14 med mye senk tro? Hvordan dekk kjører du på da? Siter Dag Andresen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golf-espen Skrevet April 10, 2005 Rapporter Share Skrevet April 10, 2005 nei va ikje så stress.. bruke babelfish på altavista t å oversetta t engelsk.. så det går greit det..valsing må vel t visst du ska senka mye ja, har ikje så peiling på det.. kjøre 195/45 dekk på.. måtte gi ca 4000 for de me frakt.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audimaaan Skrevet April 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 10, 2005 ok,hvordan funker dette babelfish greiene da? Og hvor mye måtte du ut med for fk settet? Fikk tilbud fra vw car... på 9990.- Tror du det lønner seg å kjøpe det på ebay feks? Siter Dag Andresen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golf-espen Skrevet April 10, 2005 Rapporter Share Skrevet April 10, 2005 snakk me mjepson om ebay, han har handla der mye :D cirka samme pris,minus vacn rabatter...Babelfish Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg