Fuzzie Skrevet April 9, 2005 Rapporter Share Skrevet April 9, 2005 LANZAR HTG224 2x150W RMS at 4 OHMS. 2x300W Max at 4 OHMS 1x600W Max at 4 OHMS Bridged. 2x250W RMS at 2 OHMS Electronic Crossover Network Bass Boost Circuit Bridgeable at 4 Ohms 2 Ohm Stereo Stable Tri-Mode Capable Gold RCA Inputs Line Outs for Left and Right Channel Low Pass Filter Controls High Pass Filter Controls Power and Protection LED Indicators Soft Turn-on/Turn-off THD: <0.04%. S/N Ratio: >90dB Channel Separation: >65dB Freq. Response: 10Hz~35KHz Subwoofer Remote Level Control Dimensions: 9.82"(W) x 2.34"(H) x 8.27"(L) NOK1490.00 Fant den her: http://boomboom.no/BILSTEREO/view_product.php?product=HTG224 Holder den til å drive en 10" basskasse? Kan den drive mer? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. SQ Skrevet April 9, 2005 Rapporter Share Skrevet April 9, 2005 Nå skal ikke jeg kommentere forsterkeren, men skal du kjøpe Lanzar, kjøp fra den Norske importøren Soundpressure på Lillestrøm. Dem får produktene direkte fra Lanzar og ikke via bakdører. Det vil lønne seg i lengden. mvh Glenn Siter Mine uttalelser er basert på den erfaring som er opparbeidet gjennom flere år. Subjektive opplevelser vil selvsagt influere. Jeg tilstreber en ærlig og balansert fremstilling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KriegHeim Skrevet April 9, 2005 Rapporter Share Skrevet April 9, 2005 må bare legge til at Boomboom har værste kundeservicen jeg har vært borti.. og søker du etter boomboom på qxl, og ser på alle de negative karakterene de har fått der, er det mer enn nok til å ombestemme seg Siter Lancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. SQ Skrevet April 9, 2005 Rapporter Share Skrevet April 9, 2005 må bare legge til at Boomboom har værste kundeservicen jeg har vært borti.. og søker du etter boomboom på qxl, og ser på alle de negative karakterene de har fått der, er det mer enn nok til å ombestemme seg Han har fått kjørt seg litt på dette forumet også. mvh Glenn Siter Mine uttalelser er basert på den erfaring som er opparbeidet gjennom flere år. Subjektive opplevelser vil selvsagt influere. Jeg tilstreber en ærlig og balansert fremstilling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KriegHeim Skrevet April 9, 2005 Rapporter Share Skrevet April 9, 2005 Han har fått kjørt seg litt på dette forumet også. mvh Glenn ja, og det skjønner jeg godt.. jeg ble lurt av han knock Siter Lancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fuzzie Skrevet April 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 9, 2005 Oki, da tror jeg at jeg holder meg unna det stedet ja...Takk for opplysningene iallefall :) Kanskje noen har forslag til en annen rimelig forsterker som skal drive en 10" sub? Eventuelt også mulighet for å koble til høyttalere etterhvert? mvh Ann Helen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autod Skrevet April 9, 2005 Rapporter Share Skrevet April 9, 2005 Oki, da tror jeg at jeg holder meg unna det stedet ja...Takk for opplysningene iallefall :) Kanskje noen har forslag til en annen rimelig forsterker som skal drive en 10" sub? Eventuelt også mulighet for å koble til høyttalere etterhvert? mvh Ann Helen Max pris? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fuzzie Skrevet April 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 9, 2005 Som nybegynner tør jeg ikke satse så mye i tilfelle jeg klarer å ødelegge noe, men fra 1000 og til maks 2000kr. Hvis det er mulig å få greie forsterkere i den prisklassen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autod Skrevet April 9, 2005 Rapporter Share Skrevet April 9, 2005 Som nybegynner tør jeg ikke satse så mye i tilfelle jeg klarer å ødelegge noe, men fra 1000 og til maks 2000kr. Hvis det er mulig å få greie forsterkere i den prisklassen? hei! har sendt deg et tilbud på pm:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audioteam Skrevet April 9, 2005 Rapporter Share Skrevet April 9, 2005 må bare legge til at Boomboom har værste kundeservicen jeg har vært borti.. og søker du etter boomboom på qxl, og ser på alle de negative karakterene de har fått der, er det mer enn nok til å ombestemme seg Uff var å titta, ikke bra at så mange er missfornøyde . Skulle ikke være nødvendig . Frank Siter Driver Audioteam . Leder i Acap . Agent for Ice Audio Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KriegHeim Skrevet April 9, 2005 Rapporter Share Skrevet April 9, 2005 Uff var å titta, ikke bra at så mange er missfornøyde .Skulle ikke være nødvendig . Frank vel, det finnes tre typer forhandlere.. 1 : de som gir faen i kundene, vil ha mest mulig penger inn! 2 : De som er alt for snille, gir bort produktene til innkjøp og desverre går konkurs tilslutt 3 : En blanding, der kundene får den servicen de ønsker, og forhandleren går med greit overskudd Boomboom er type 1.. Les på hjemmesiden.. de NEKTER å ta telefon.. hva sier det om firmaet? Siter Lancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg