Evilracing Skrevet April 11, 2005 Rapporter Share Skrevet April 11, 2005 men det er vel og det samme, country er STYGGE!!! faan å dem ser ut.... :fingers: Siter (la oss sprenge en fotoboks for demostrering mot bøtesatsene) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Typhon Skrevet April 17, 2005 Rapporter Share Skrevet April 17, 2005 Jeg vil ha felgene til den blå der! *sikle* Hehe, kjenner en som har sånne ;) Sitter på en Vw Polo Harlekin '96 her i Drammen :D Siter Mvh Tony Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Subwoofah Skrevet April 17, 2005 Rapporter Share Skrevet April 17, 2005 Hehe, kjenner en som har sånne ;) Sitter på en Vw Polo Harlekin '96 her i Drammen :D visst feen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
candi-kid Skrevet April 17, 2005 Rapporter Share Skrevet April 17, 2005 hehe, jeg fniser litt hver gang jeg går forbi den poloen på åssida i drammen ass... er det no sponsor-saker/firmabil eller har han kjøpt den sånn? Siter saab 9000 2.3T saab 900 aero BMW e28 518, vinterbil 09/10 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Typhon Skrevet April 24, 2005 Rapporter Share Skrevet April 24, 2005 hehe, jeg fniser litt hver gang jeg går forbi den poloen på åssida i drammen ass... er det no sponsor-saker/firmabil eller har han kjøpt den sånn? Hehe, den er sånn :) Volkswagen lagde noen utgaver av polo i de fargene. Går kanskje 5-6 sånne i norge. Siter Mvh Tony Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mono Skrevet April 24, 2005 Rapporter Share Skrevet April 24, 2005 Hehe, den er sånn :) Volkswagen lagde noen utgaver av polo i de fargene. Går kanskje 5-6 sånne i norge. Golf Mk3 kom også i Harlequin versjon. Siter VW Volf Mk3 OEM+ <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Typhon Skrevet April 26, 2005 Rapporter Share Skrevet April 26, 2005 For å gå _enda_ mer off-topic her: http://www.joega.de/44/want55_10.html <-- inneholder poloen til han fra Drammen. http://www.rossvw.com/ <-- golf i harlequin-utgave Mye bra ;) Siter Mvh Tony Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
algaman Skrevet April 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 26, 2005 jela feit..haha sombrero Siter x Mazda Mx-3 1,8 V6 2006 Opel Astra GTC 2.0T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet April 29, 2005 Rapporter Share Skrevet April 29, 2005 contrygolfen er så stygg!! skulle ikke vært lov ........ sto en til salgs i motorborsen i sikkert 2år....lurer på hvorfor den aldri ble solgt... Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
terje.asla Skrevet Mai 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2005 Du mener vell på Stylter? :D nei nei.. det er på hjul-laster violin tannløs Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleksander Skrevet Mai 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2005 mener å ha sett en slik i Trondheim for en par år siden. den var grønn husker jeg. Det går en rød en i nærheten av johnsvatnet..har hvertfall sett en her i området (moholt). Siter 2000 Bmw 318iT 1991 Audi coupe 2.3 E [x]1991 vw passat 1,6td Stasjonsvogn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scirocco Skrevet Mai 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2005 Dette er bilen min. Er jo greit å ha en som ikke naboen har. WANNEBE SUV :dude: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scirocco Skrevet Mai 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2005 Bilde Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scirocco Skrevet Mai 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2005 Flere Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
c.worth Skrevet Mai 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2005 må være en av di styggaste bilen så e laga..etter mi meining:) Siter Nissan Skyline GTR32 Vspec2 2wd og 4wd. VW transporter T5 (Streetdesign)Vurderes solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg