KingCamel Skrevet April 8, 2005 Rapporter Share Skrevet April 8, 2005 Har et lite dilema.. Veit ikke hvilke felger jeg skal kjøpe til sommeren, og siden jeg ikke kan ps så må jeg spørre dere guruene :) Klarer dere å modde på disse felgene i ca 17" ? mvh Bilen Felg 1 Felg 2 Felg 3 Siter 1994 VW Golf TDK 2000 Yamaha Dragstar 1100 x 2006 Bombardier Outlander 800 x 2006 Bombardier Rally x 1982 "Chewy" Corolla DX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kehsi Skrevet April 8, 2005 Rapporter Share Skrevet April 8, 2005 hallo! jeg satt på den ene felgvarianten, de andre var litt mer arbeid så jeg gadd faktisk ikke:) men tror bilen din hadde blitt sinnsykt kul med de hvite felgene og svart lakk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KingCamel Skrevet April 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 8, 2005 hallo!jeg satt på den ene felgvarianten, de andre var litt mer arbeid så jeg gadd faktisk ikke:) men tror bilen din hadde blitt sinnsykt kul med de hvite felgene og svart lakk! i alle fall: og så tok jeg meg friheten til å gjøre noen enkle ting jeg tror hadde blitt tøft: Senking står på listen over ting som skal gjøres i vår/sommer. De svarte listene på dører og fangere er lakkerte etter at bildet er tatt.. Ekstralysene er borte og noen andre forandringer er gjort.. Jeg tror det er størst sjans for at det blir OZ Superturismo WRC (de hvite) som blir kjøpt :) mvh Siter 1994 VW Golf TDK 2000 Yamaha Dragstar 1100 x 2006 Bombardier Outlander 800 x 2006 Bombardier Rally x 1982 "Chewy" Corolla DX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kehsi Skrevet April 8, 2005 Rapporter Share Skrevet April 8, 2005 kult.. kan prøve å sette dem på.. kanskje ikke i kveld, men i løpet av helgen (muligens) :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KingCamel Skrevet April 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 8, 2005 kult..kan prøve å sette dem på.. kanskje ikke i kveld, men i løpet av helgen (muligens) :) Høres fint ut :) Siter 1994 VW Golf TDK 2000 Yamaha Dragstar 1100 x 2006 Bombardier Outlander 800 x 2006 Bombardier Rally x 1982 "Chewy" Corolla DX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kehsi Skrevet April 9, 2005 Rapporter Share Skrevet April 9, 2005 sånn.. da ordna jeg felgene dine.. og tok vekk listene (som du sikkert bare har lakkert?). i alle fall: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KingCamel Skrevet April 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 10, 2005 sånn..da ordna jeg felgene dine.. og tok vekk listene (som du sikkert bare har lakkert?). i alle fall: Det der ser kjempebra ut.. Takker og bukker :) Faen at du måtte ta bort listene, for nå fikk jeg lyst til å gjøre det selv :D Siter 1994 VW Golf TDK 2000 Yamaha Dragstar 1100 x 2006 Bombardier Outlander 800 x 2006 Bombardier Rally x 1982 "Chewy" Corolla DX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet April 10, 2005 Rapporter Share Skrevet April 10, 2005 Faen at du måtte ta bort listene, for nå fikk jeg lyst til å gjøre det selv :D det er ikke bare bare å gjøre på golf 3;) Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg