kiks Skrevet April 8, 2005 Rapporter Share Skrevet April 8, 2005 Hei Jeg må skifte antenne på min Toyota Corolla 1,6 kombi 1993 modell. Noen som har noen tips hvordan dette kan gjøres. Er gannske blank på bil... Har kjøpt antennen, men aner ikke hvor den selve pluggen sitter festet.. Takker for svar!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Goop Skrevet April 14, 2005 Rapporter Share Skrevet April 14, 2005 må skru ut pluggen som pisken står neri...bruk en tang eller noe.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kiks Skrevet April 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 21, 2005 Ok, men hvordan skrur man ut pluggen?? Dvs hvordan kommer jeg til der pluggen er festet?? Takk for svar!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Goop Skrevet April 21, 2005 Rapporter Share Skrevet April 21, 2005 Den er på utsiden den (gjerne en kromma pynt-ting)...og så er det bare til å dra ut pisken...Må kankje bruke litt makt;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg