impreza_wrx Skrevet April 7, 2005 Rapporter Share Skrevet April 7, 2005 hei. fikk ikke mye svar på dette på teknikk...prøver her: har en 96' lancer (nye karosseriet) og skal sette på senkesett på 40mm nå snart. sitter og med planer om noen 205/40-17 sko. fikk høre at det skulle passe bra på bilen min, men det var før dette med senking kom inn i bildet. så det jeg lurer på er om det fremdeles går bra med 17"....når jegsier går bra, mener jeg at dekkene ikke tar oppi hjulbuen.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superthomas Skrevet April 9, 2005 Rapporter Share Skrevet April 9, 2005 Kjører 18 tomms med 40 senk på colten da, er vel tilnærmede like hjulbuer? Måtte valse en del, men det går. Se hvor skruen til bakfangeren er festet, det er flaskehalsen på min. Ellers går det ikke i innerskjermene på fullt rattutslag heller. Så tror ikke det bør være noe problem. Bare husk riktig inpress!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg