Gjest kaz Skrevet April 7, 2005 Rapporter Share Skrevet April 7, 2005 Bare en kjapp mod, så ikke kom med de store klagene, tenkte bare det var artig å se hva jeg kunne få ut av fars gamle caravelle! :) Måtte ta bort litt rust å sånn! men ellers :D Burde gjort bedre front spoiler, å kanskje en slik liten vinge bak, pluss mer custom hood! Noe hull eller noe.. :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andrej1 Skrevet April 7, 2005 Rapporter Share Skrevet April 7, 2005 Den ble grei den:) Men prøv en kort volkswagen caravelle med noen 19" breyton felger og senk ned til hjulbua, litt lavere foran enn bak:) Siter quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kehsi Skrevet April 8, 2005 Rapporter Share Skrevet April 8, 2005 den ble skikkelig kul!! hadde vært tøft med skjermbreddere og sota/tona ruter.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest kaz Skrevet April 8, 2005 Rapporter Share Skrevet April 8, 2005 Takk ;) hva er skjermbreddere ? Bakrutene er en smule tona ned.. Jeg er ikke fan av limmo style soting :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet April 8, 2005 Rapporter Share Skrevet April 8, 2005 Takk ;) hva er skjermbreddere ?Bakrutene er en smule tona ned.. Jeg er ikke fan av limmo style soting :P skjermbreddere= breie hjulbuer, stikker mer ut på siden:) btw: kul bil:D Siter BMW 335i Turbo prosjekt sponsing ønskes! http://www.NeonMuffler.com Endelig oppe! Gatebil Magazine Freelancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest kaz Skrevet April 8, 2005 Rapporter Share Skrevet April 8, 2005 :cool: AH, hva tenker jeg på!? hehe Skal se om jeg får fixa den bedre etterpå, ved siden av russebil mekkinga =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
huti Skrevet April 9, 2005 Rapporter Share Skrevet April 9, 2005 mekk racing grill, sånn chorme netting Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest kaz Skrevet April 9, 2005 Rapporter Share Skrevet April 9, 2005 Jobbet litt med hjulbuer og front nå, også lagt på en liten spoiler over bakdøra. La på breyton felger, men de var litt dårlig kvalitet.. :S Tok også bort merket som dere ser, skal kanskje tenke på en annen vinyl ting.. ;) vurderer nesten å sote frontruta Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet April 9, 2005 Rapporter Share Skrevet April 9, 2005 blei fin dn der:) vurdert luft intak på pansere? bare et forslag!!:P:P fin bil! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
huti Skrevet April 9, 2005 Rapporter Share Skrevet April 9, 2005 kjør alu gitter overalt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mi3kael Skrevet Mai 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2005 hehe...sinnsykt kul bil ass:P...den er konge:)elsker den:)...det eneste jeg kan se som kansje ser litt feil ut er i grillen hvor vw merket var...linjene er littegrann skeive...men ellers konge modd Siter suzuki dr big 50// tenker på Aprilia rs 125 eller en Honda enten nsr eller cbr. dette er msn adressen min for andre bilinteriserte ;) :pray mikael_sandoy@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest kaz Skrevet Mai 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2005 takk takk :) Hvor lyst har du kalibrert skjermen din a gutt? :O Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToRReS Skrevet Mai 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2005 #2 var bra :) Heheh... Meget kult! Siter X - Chrysler Neon 2.0i LE -x - Neon Lys -x - Racing Trekk fra USA -x - Racing Girkule & Pedaler -x - Bolt Annlegg (Torture tested) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espsko Skrevet Mai 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2005 takk takk :) Hvor lyst har du kalibrert skjermen din a gutt? :O Jeg ser også skeive linjer i fronten, og min skjerm er ikke spes lys. Siter Flink til å kjøpe biler jeg ikke har bruk for. PCN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest kaz Skrevet Mai 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2005 Da er det min skjerm da! :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg