impreza_wrx Skrevet April 7, 2005 Rapporter Share Skrevet April 7, 2005 har sett at megabillig.com har fått inn de nyeste pioneer-spillerene, men finner de ikke hos bilradiospes (kun de blligste modellene)... noen som vet noen andre som har hele utvalget? ps: ikke noe diskusjon om megabillig er bra eller ikke....denne tråden handler om de nye pioneer-spillerene. så skulle det være klart... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autod Skrevet April 7, 2005 Rapporter Share Skrevet April 7, 2005 kan sikker fikse det jeg:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turock Skrevet April 8, 2005 Rapporter Share Skrevet April 8, 2005 Jeg kan levere alle pioneer modellene med gode priser og rask levering. Send meg en mail eller pm med ønsket modell fredrik@shoplinenett.no Siter * 95 Audi A6 2,6l v6 93 opel calibra 2.0i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet April 8, 2005 Rapporter Share Skrevet April 8, 2005 Har også mye nytt fra pioneer liggende, såfremt det ikke blir utsolgt. Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lordofdeath Skrevet April 8, 2005 Rapporter Share Skrevet April 8, 2005 Har også mye nytt fra pioneer liggende, såfremt det ikke blir utsolgt. hvilke spillere har du og til hvilke priser? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JEE Skrevet April 8, 2005 Rapporter Share Skrevet April 8, 2005 Hvis det er noen som har det, så er det Bilradiospesialisten. :) Vi har rett og slett ikke kapasitet til å legge ut alle våre produkter på web. Varesortemanget er mange ganger større enn hva vår webside viser. Du kan godt sende meg en PM om hvilken modell du ønsker, så kan jeg gi deg en pris. :) Siter --------------------------------------------------- Jan Erik http://www.team-brs.com http://www.bilradiospesialisten.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg