El_diablo Skrevet April 6, 2005 Rapporter Share Skrevet April 6, 2005 Byttet dekk på bilen i går og oppdaget da at den ene bolten som gikk inn i navet var kortere enn de 3 andre. De nye felgene var tykkere så jeg fikk ikke mutteren på. Hvor lett er det å skifte hjulbolter på en galant? Går å kjøre med 3 bolter nå, men går det bra i lengden? Siter EL DIABLO Alias Italiano Power Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbokano Skrevet April 6, 2005 Rapporter Share Skrevet April 6, 2005 går bra å kjøre med,men lovlig er det ikke..,faktisk en 3er feil på eu kontroll.. Siter Quattro driftsquad! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
El_diablo Skrevet April 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 6, 2005 Hvor lett er det å bytte bolten da? Er det bare å skru den ut på noen måte? Eller må alt demonteres? Siter EL DIABLO Alias Italiano Power Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbokano Skrevet April 6, 2005 Rapporter Share Skrevet April 6, 2005 du må nok ha av navet og slå ut den gamle bolten og slå inn en ny en igjen.. Siter Quattro driftsquad! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
El_diablo Skrevet April 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 7, 2005 Bestilte time på verksted i nærheten nå. Skulle ha 800 kr for å fikse den. Bedre enn å kjøre ulovlig. Siter EL DIABLO Alias Italiano Power Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breisladdern Skrevet April 8, 2005 Rapporter Share Skrevet April 8, 2005 Det der hadde vært 800 lett sparte kroner å gjøre selv. Siter O-1999 VW Passat 4Motion. O-1989 E34 535. prosjekt. x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
El_diablo Skrevet April 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 8, 2005 Det der hadde vært 800 lett sparte kroner å gjøre selv. Fortell hva som må gjøres da? Jeg må jo av med bremsen, og må vel ha av navet. Må jeg ha av abs tannkransen bak også? Hvordan er boltene festet i navet? Siter EL DIABLO Alias Italiano Power Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
solaud Skrevet Januar 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2008 Jeg har gjort det på en 1990 Galant 4x4 med ABS. Du MÅ fjerne tannkransen for ABS-en. Hvis du prøver å slå ut bolten uten å fjerne kransen først ødelegger du kransen og den er det lang leveringstid på hvis ikke du finner en brukt. Kransen er skrudd fast med to skruer som er lett å se. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K3nt_ Skrevet Januar 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2008 Sjekk ut KILDEN! MITSUBISHI-KLUBBEN! :P Der er det mitsu relaterte guider :p Siter Hilsen K3nt_ Mitsubishi-Klubben Norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg