gormie Skrevet April 29, 2002 Rapporter Share Skrevet April 29, 2002 Hei dere ! Vi gutta i bilforumet.net tok oss en tur opp og så på BMW treffet igår, den 280402 . Noen av bildene kan du finne her : BMW TREFFET - Bildearkivet -- gormie Siter -- Esso, for folk på vei -- -- Bil skaper mannen, mannen skaper kvinnen, kvinnen skaper tull -- -- gm_q @ efnet , using ircN -- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet April 29, 2002 Rapporter Share Skrevet April 29, 2002 Ser ikke ut til å funke :rolleyes: Send meg en PM eller si fra på IRC hvis jeg skal legge ut på servern min. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magzmod Skrevet April 29, 2002 Rapporter Share Skrevet April 29, 2002 http://www.gormie.com/bilforumet_net/bmwtreff_web_280402/DSC05452%20copy.jpg LOL :) kiddie -magz- Siter - magz - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet April 29, 2002 Rapporter Share Skrevet April 29, 2002 Nå ja! :) Har den M3'n der sånne skilter som man ikke kan ta bilder av eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet April 29, 2002 Rapporter Share Skrevet April 29, 2002 Originally posted by boXer Nå ja! :) Har den M3'n der sånne skilter som man ikke kan ta bilder av eller? Sitat fra han som eier bilen når vi tok 1000x bilder... '' Dere fotografer, skulle nesten hatt penger for det her, ha ha'' :D Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gormie Skrevet April 29, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 29, 2002 Originally posted by magzmod http://www.gormie.com/bilforumet_net/bmwtreff_web_280402/DSC05452%20copy.jpg LOL :) kiddie -magz- Hva skal jeg si : HVILKEN "hekk" er penest :D -- gormie Siter -- Esso, for folk på vei -- -- Bil skaper mannen, mannen skaper kvinnen, kvinnen skaper tull -- -- gm_q @ efnet , using ircN -- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gormie Skrevet April 29, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 29, 2002 Originally posted by marius Sitat fra han som eier bilen når vi tok 1000x bilder... '' Dere fotografer, skulle nesten hatt penger for det her, ha ha'' :D Heheheh, han var litt "slick" :) Men fet bil har han :D -- gormie Siter -- Esso, for folk på vei -- -- Bil skaper mannen, mannen skaper kvinnen, kvinnen skaper tull -- -- gm_q @ efnet , using ircN -- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet April 29, 2002 Rapporter Share Skrevet April 29, 2002 Originally posted by gormie Hva skal jeg si : HVILKEN "hekk" er penest :D -- gormie M Roadstern såklart! :rolleyes: :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gormie Skrevet April 29, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 29, 2002 Originally posted by boXer M Roadstern såklart! :rolleyes: :D hahahahahahha :dude: kiddie Ja takk, begge deler, eller var det ALLE tre (ref : Ole Brum) -- gormie Siter -- Esso, for folk på vei -- -- Bil skaper mannen, mannen skaper kvinnen, kvinnen skaper tull -- -- gm_q @ efnet , using ircN -- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverboy Skrevet April 29, 2002 Rapporter Share Skrevet April 29, 2002 Originally posted by boXer Nå ja! :) Har den M3'n der sånne skilter som man ikke kan ta bilder av eller? Stemmer det ja... ser ikke ut til å funke heeeelt da... men på en god dag hjelper det :) Ganske stilige de der... bare synd at det dogger så lett... da blir nok ikke mannen i skinndress så gla' nei.. (syns jæææævlig lett at man har sånn plate da..) Siter -- http://www.jwcompetition.com -- (under construction) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E21-driver Skrevet Mai 6, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2002 Ingen BMW E21 der jo......... DET SKAL JEG GJØRE NOE MED!!! Siter Kjører lysblå ("stratusblau") BMW 320/6 E21 80' Har hatt sølvgrå Golf 2 GTI 84' Ellers liker jeg det meste av biler, men mitt favorittmerke er nok MB. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gormie Skrevet Mai 6, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2002 Originally posted by E21-driver Ingen BMW E21 der jo......... DET SKAL JEG GJØRE NOE MED!!! Gjør det ! Gi meg flere ting å ta bilder av ! :D -- gormie Siter -- Esso, for folk på vei -- -- Bil skaper mannen, mannen skaper kvinnen, kvinnen skaper tull -- -- gm_q @ efnet , using ircN -- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg