Per-Henrik Skrevet April 5, 2005 Rapporter Share Skrevet April 5, 2005 Trenger å trimme opp sunnyn min litt. Tenkte kansje på gasser eller cam, kansje ett grenerør. Hva som helst bare bilen går litt fortere :rolleyes: Hvor kan jeg kjøpe det? Siter Trenger 16v topp til volvo rød blokk. PM ME... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiffy Skrevet April 5, 2005 Rapporter Share Skrevet April 5, 2005 skal vel egentli vere heldi viss du får tak i no trim til disse bilene....er d en gammel eller ny? N13 eller N14?? Siter Nissan Sunny GTI 16v NCCN.no(Nissan Car Club Norway) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jap_Power Skrevet April 5, 2005 Rapporter Share Skrevet April 5, 2005 Det er nok en N13. Kam'en du har er på en måte trim. I USA kaller de den "euro cam". De har litt strengere avgass-regler der, så de har en som gir mindre effekt. Gassere kan sikkert tilpasses. Grenrør må lages. Siter [ ] Nissan Sunny E15ET Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-Henrik Skrevet April 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 6, 2005 :rolleyes: angry hehehehehehe få lage ett grene rør, tilpasse en for gasser å åpent luft filter da. 2,5" bakover som muner ut i 3". Men skulle gjære ha hatt 110hk i den. Siter Trenger 16v topp til volvo rød blokk. PM ME... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jap_Power Skrevet April 6, 2005 Rapporter Share Skrevet April 6, 2005 110hk burde gå fint, om du i tillegg porter og polerer litt ++. Har en 1.6 liters motor ståendes hvis du vil eksperimentere litt eller trenger deler. Siter [ ] Nissan Sunny E15ET Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-Henrik Skrevet April 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 6, 2005 du sånner at Egentlig så er jeg volvo freak. Men en kamerat av meg har volvo med b 230k motor. å jeg har en nissan sunny. thenkt å sprite opp bilen litt så den gikk bedre en volvoen hans. fått jekka han ned litt. hehehehe :) Siter Trenger 16v topp til volvo rød blokk. PM ME... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiffy Skrevet April 6, 2005 Rapporter Share Skrevet April 6, 2005 få tak i en bluebird turbo, cherry turbo eller GTI motor å smokk nedi, da vill han nokk jekke seg ned en liten smule....hehe Siter Nissan Sunny GTI 16v NCCN.no(Nissan Car Club Norway) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-Henrik Skrevet April 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 6, 2005 trur jeg på. Man hadde ikke thenkt til å bruke så mye penger på det da. Siter Trenger 16v topp til volvo rød blokk. PM ME... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jap_Power Skrevet April 6, 2005 Rapporter Share Skrevet April 6, 2005 Effekt koster penger. Siter [ ] Nissan Sunny E15ET Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiffy Skrevet April 6, 2005 Rapporter Share Skrevet April 6, 2005 Effekt koster penger. altfor sant :( *sukk* men tror kjøregleden veier opp for utlegga....d har d nå gjort for meg iaffal...:D Siter Nissan Sunny GTI 16v NCCN.no(Nissan Car Club Norway) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-Henrik Skrevet April 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 7, 2005 men 110hk skulle vel gå greit hvis man kan drie og frese litt selv. :) Siter Trenger 16v topp til volvo rød blokk. PM ME... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiffy Skrevet April 7, 2005 Rapporter Share Skrevet April 7, 2005 jeg å vil trimme!!! *VRÆÆÆL!* huff....får vel ta d etter sommern nå er d lakkerin å påmontering av styling som står for tur....har i d siste snust litt på turbon til bluebird å cherry...heldi viss du kan borre å frese sjøl da;) Siter Nissan Sunny GTI 16v NCCN.no(Nissan Car Club Norway) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jap_Power Skrevet April 8, 2005 Rapporter Share Skrevet April 8, 2005 NISMO deler til E-motoren kan kjøpes her: http://www.nismoparts.com/catalog/?section=339 "Euro Camshaft" finnes i europeiske E-motorer. Siter [ ] Nissan Sunny E15ET Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiffy Skrevet April 8, 2005 Rapporter Share Skrevet April 8, 2005 såg d sto KN13 på modeller dem passa....er d samme som n13? hva mener du med E-motoren? Siter Nissan Sunny GTI 16v NCCN.no(Nissan Car Club Norway) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jap_Power Skrevet April 8, 2005 Rapporter Share Skrevet April 8, 2005 Det er samme som N13, ja. Med E-motor mener jeg kanskje spesielt motoren til Per-Henrik. Det sitter en E16 motor i bilen hans. Noen Sunny'er og Cherry'er har motor fra E-serien. F.eks. E13 eller E16 motor. I GTI er det CA-motor. CA16DE, f.eks. Siter [ ] Nissan Sunny E15ET Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg