zoom Skrevet April 4, 2005 Rapporter Share Skrevet April 4, 2005 Jeg ser etter ny cd-spiller for tiden, og har sett at noen spillere skryter av 8x oversampling. Hva er det? Kom også gjerne med forslag til gode spillere i prisklassen 1000-2000kr, med minst en linjeutgang og cd/mp3. Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morten pettesen Skrevet April 5, 2005 Rapporter Share Skrevet April 5, 2005 Den oversamplingen er jeg litt usikker på men en god spiller med mp3 til en billig peng kan jo f.eks være Deh-4700mp av Pioneeer 1999.- Siter Ligger i blindsona Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet April 5, 2005 Rapporter Share Skrevet April 5, 2005 Jeg ser etter ny cd-spiller for tiden, og har sett at noen spillere skryter av 8x oversampling. Hva er det? Kom også gjerne med forslag til gode spillere i prisklassen 1000-2000kr, med minst en linjeutgang og cd/mp3. Om jeg har flere igjen kan du få kjøpe en Pioneer DEH-P5600MP, som har to linjeutganger og mp3.. 2000kr oversampling er vel ikke så mye tatt opp lenger, mener å huske at den leste over hvert spor 8 ganger, men husker ikke helt, egentlig leeeenge siden sist jeg har sett dette i en annonse for bilspiller. Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morten pettesen Skrevet April 5, 2005 Rapporter Share Skrevet April 5, 2005 Om jeg har flere igjen kan du få kjøpe en Pioneer DEH-P5600MP, som har to linjeutganger og mp3.. 2000kr oversampling er vel ikke så mye tatt opp lenger, mener å huske at den leste over hvert spor 8 ganger, men husker ikke helt, egentlig leeeenge siden sist jeg har sett dette i en annonse for bilspiller. Det var da billig! :rolleyes: Siter Ligger i blindsona Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet April 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 5, 2005 Om jeg har flere igjen kan du få kjøpe en Pioneer DEH-P5600MP, som har to linjeutganger og mp3.. 2000kr oversampling er vel ikke så mye tatt opp lenger, mener å huske at den leste over hvert spor 8 ganger, men husker ikke helt, egentlig leeeenge siden sist jeg har sett dette i en annonse for bilspiller. Da får du jo finne ut om du har flere igjen :) Har sett oversampling nevt i annonser jeg har sett på nå, hos Blaupunkt og Boss.. Hvilke fordeler gir oversampling, shockprotection eller noe? Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet April 5, 2005 Rapporter Share Skrevet April 5, 2005 Det var da billig! :rolleyes: Har alltid billig bilstereo jeg :) Mulig jeg har enda flere, har ikke sjekka på lageret, hadde vel 10 stk eller noe som jeg kunne selge skikkelig billig :) Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet April 7, 2005 Rapporter Share Skrevet April 7, 2005 Har foreløpig flere igjen på lager, så bare send meg en mail om det er noen som ønsker en slik spiller.. Første spiller selges til 2000kr, de resterende selges for 2100kr, alle prisene er ink mva og pluss frakt og evt oppkravsgebyr. Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet April 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 7, 2005 Har foreløpig flere igjen på lager, så bare send meg en mail om det er noen som ønsker en slik spiller.. Første spiller selges til 2000kr, de resterende selges for 2100kr, alle prisene er ink mva og pluss frakt og evt oppkravsgebyr. Hvor mange volt er linjeutgangene på? Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet April 8, 2005 Rapporter Share Skrevet April 8, 2005 Hvor mange volt er linjeutgangene på? 2,2 volt, mer info finner du også på http://www.pioneer.no/no/product_detail.jsp?product_id=7312&taxonomy_id=430-458 Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg