drittgolf Skrevet April 4, 2005 Rapporter Share Skrevet April 4, 2005 Var ute å kjørte her om dagen, pluttselig begynnte turboen å lade mye mye mer. Bunna ladetrykksmåleren.. Min første tanke var wastegate slangen. enten har den detti av, eller sprekkt. Men den er like hel.. Kan selve wastegaten ha hengt seg opp tro ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eiriken Skrevet April 4, 2005 Rapporter Share Skrevet April 4, 2005 Sjekke staget til wastergaten da, ialefall ikke kjør på fult trykk, da går det bare en vei ja Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drittgolf Skrevet April 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 4, 2005 Sjekke staget til wastergaten da, ialefall ikke kjør på fult trykk, da går det bare en vei ja Jeg veit.. Jeg har sjekka staget, det er helt og på. prøvde tilogmed å skru ned trykket, men ingen ting hjalp. Så alt tyder vel på at wastegaten er ødelagt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tic2002 Skrevet April 4, 2005 Rapporter Share Skrevet April 4, 2005 Membran i wastegaten er ødelagt! så da åpner den ikke! Siter "We ride together, We die together, Volvo boys 4 life" Volvoen: 83` 244 blå. 235000 km. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg