Bauer Skrevet Februar 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2003 Noen som har sett en Gul jetta 3 dørs? Vet ikke hvor i landet den er nå, men ble solgt til ålesund området for et eller 2 år siden... Siter Current: '02 VW Golf TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Bigton Skrevet Februar 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2003 Ja! den står i ålesund enda! har ikke vært på veien på LENGE! den står d g60 motor i! el recaro seter osv! jeg har prøvd bilen! Den er bc regga Christian Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Finepix Skrevet Februar 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2003 Det går en slik Jetta i Ørsta også... som har vært der et år el to... Ørsta er ca 5 mil fra Ålesund. Siter 98 Volvo V40 1,8 aut selges i deler, PM for info! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bauer Skrevet Februar 13, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2003 Originally posted by Christian Ja! den står i ålesund enda! har ikke vært på veien på LENGE! den står d g60 motor i! el recaro seter osv! jeg har prøvd bilen! Den er bc regga Christian Kuult!!! Det er en kamerat av meg her i Asker (utenfor Oslo) som har eid den! Han lurte på om jeg klarte å spore den opp, og da har jeg det! Kan du fortelle litt om den? Hvorfor er den ikke på veien?? \\\Øyvind Siter Current: '02 VW Golf TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg