TazDevil Skrevet April 4, 2005 Rapporter Share Skrevet April 4, 2005 Er en veninne av bestemor som mulig skal selge sin Kadett C... vurderer å kjøpe den hvis hun bestemmer seg for det. Vet ikke noe om den, men jeg lurer litt på hvilke motorer som kan settes inn uten for mye jobb og hva som sitter der org. Hva må man ut med for senkesett og litt trim. Noen som har bilder av mildere modifiserte kadetter?! Lyst til å se litt på hva som er mulig å gjøre... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breisladdern Skrevet April 4, 2005 Rapporter Share Skrevet April 4, 2005 Noen bilder her. http://www.ckadett.de/main.htm Siter O-1999 VW Passat 4Motion. O-1989 E34 535. prosjekt. x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ElCamino Skrevet April 4, 2005 Rapporter Share Skrevet April 4, 2005 Slike kjøp av gamle folk bruker å vere helt konge. Kan få fine biler da. Siter 1978 Chevrolet Camaro 1999 Opel Omega 1978 Opel Ascona B prosjekt Speed kills, drive japanese and live forever! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TazDevil Skrevet April 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 4, 2005 Slike kjøp av gamle folk bruker å vere helt konge. Kan få fine biler da. Det er det jeg håper på å få til da... skal bli et fint prosjekt for sommeren hvis det blir bil på meg... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fluid Skrevet April 4, 2005 Rapporter Share Skrevet April 4, 2005 Er en veninne av bestemor som mulig skal selge sin Kadett C... vurderer å kjøpe den hvis hun bestemmer seg for det. Vet ikke noe om den, men jeg lurer litt på hvilke motorer som kan settes inn uten for mye jobb og hva som sitter der org. Hva må man ut med for senkesett og litt trim. Noen som har bilder av mildere modifiserte kadetter?! Lyst til å se litt på hva som er mulig å gjøre... 1.2s/1.6s? Skal selge mitt 40mm senkesett, kun brukt et år. Pm meg hvis interessert. Siter '99 BMW 520iat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg