kao Skrevet April 3, 2005 Rapporter Share Skrevet April 3, 2005 Jeg har en volvo 240dl 85 b200k hva kan jeg jøre for å få litt mer futt for en billig penge ? :titties: ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nnnneh Skrevet April 3, 2005 Rapporter Share Skrevet April 3, 2005 montere innsug og forgasser fra B230A ex.. skal visst funke.. har ikke prøvt selv da jeg er motstander av forgassermotorer.. uansett type... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo-Lars Skrevet April 4, 2005 Rapporter Share Skrevet April 4, 2005 montere innsug og forgasser fra B230A ex.. skal visst funke.. har ikke prøvt selv da jeg er motstander av forgassermotorer.. uansett type... får ikke allverden av power av det..... stikk på huggern der du bor å finn gamle taunus'r, granadaer'r å sånn...men gassere...noen av de bilene har 36" el 38" mm gasser....weber er det vel....de vil gi litt futt.... men en b200k er ikke mye å ta vare på......turbo er tingen:) Siter "81 Volvo 242 - Prosjekt "82 Volvo 760 GLE - Bruksbil "86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne) "84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den) "86 Volvo 240 GLE stv (delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg