Gå til innhold

Pre-street-meet Mazda gathering?

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

  • Svar 36
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Mx6 (Jørgen), synd å høre om motoren.. :o Men du får ringe meg hvis du får igang bilen din igjen, så kan vi jo evt. ta følge oppover eller noe! thumpsup

'93 Mazda mx-6 2,5 V6 24v blå yodude

'92 Mazda mx-6 2,5 V6 24v sølv (knust i tunnelvegg..)anger2

'02 Yamaha Virago 125 cc (solgt) :cool:

Mods: Carbonrace vinge, Jamex 35mm senkefjærer, Tokico dempere, stabsstag foran/bak, Akimoto airfilter, NGK sparkplug wires, 18x8" Mangels felger, blått neon underdash, lakkert int., Sparco-pedaler

Videre: CM stage III clutch, Alu flywheel, Alu reimhjul, Polyuretan motorfester, lykter. Resten lagt på is gr. Ing. Bat. Skjold... asshole

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres knall ut! hvilken modell kjører du..?

'93 Mazda mx-6 2,5 V6 24v blå yodude

'92 Mazda mx-6 2,5 V6 24v sølv (knust i tunnelvegg..)anger2

'02 Yamaha Virago 125 cc (solgt) :cool:

Mods: Carbonrace vinge, Jamex 35mm senkefjærer, Tokico dempere, stabsstag foran/bak, Akimoto airfilter, NGK sparkplug wires, 18x8" Mangels felger, blått neon underdash, lakkert int., Sparco-pedaler

Videre: CM stage III clutch, Alu flywheel, Alu reimhjul, Polyuretan motorfester, lykter. Resten lagt på is gr. Ing. Bat. Skjold... asshole

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mx6 (Jørgen), synd å høre om motoren.. Men du får ringe meg hvis du får igang bilen din igjen, så kan vi jo evt. ta følge oppover eller noe!

Blir litt skruing til mandag så da krysser jeg fingra for at det er topp-pakning..

Hmm.. Kanskje jeg skulle blitt med på dette? Hva er bedre enn 2 MX6'ere på vei mot Lillestrøm, jo 3 MX6'ere på vei til Lillestørm. Keep me posted. Clumsy

Ligger no i det der ja:)jo fler jo bedre:D

det er ikke størrelsen det kommer an på.

det er hvordan du bruker den

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men skal vi si oppmøte på Robsrud en gang mellom 19.30 og 20.00 da?

Og vi mx6'ere, hva gjør vi? møte hverandre på Skøyen før vi drar oppover eller noe?

'93 Mazda mx-6 2,5 V6 24v blå yodude

'92 Mazda mx-6 2,5 V6 24v sølv (knust i tunnelvegg..)anger2

'02 Yamaha Virago 125 cc (solgt) :cool:

Mods: Carbonrace vinge, Jamex 35mm senkefjærer, Tokico dempere, stabsstag foran/bak, Akimoto airfilter, NGK sparkplug wires, 18x8" Mangels felger, blått neon underdash, lakkert int., Sparco-pedaler

Videre: CM stage III clutch, Alu flywheel, Alu reimhjul, Polyuretan motorfester, lykter. Resten lagt på is gr. Ing. Bat. Skjold... asshole

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HELVETE!?!?!?!

 

Han møkkamannen som liksom skulle ta vakta mi fra kl 17.00 til 22.00 bestemte seg i dag for at han ikke kunne allikevel... F***...

 

Da gikk pre-meetet i dass for min del tror jeg... hvis jeg ikke får tak i noen som kan ta vakta i morra, men har jo ringt nesten hele telefonlista på jobben... ÅÅÅÅHHHH...

 

Men hold av en plass til meg ved mazda'ene da... kommer etterhvert...

- 1992 Mazda Rx-7 Type-R RHD med skilter

- 1974 Mazda 818 DeLuxe

 

x 1990 Mazda 323 GTX m/ 2.5" eksos, KN filter *Solgt* :(

x 1984 Opel Corsa 1.3S Luxus *Solgt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry for off topic gutter.. bare tenkte jeg sku si ifra at antagelig blir verken nissan eller mazda folket alene på robsrud.. ser ut til at større deler av folka som skal på kebabmeet før streetmeet har tenkt seg til robsrud for å spise

oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var dårlig oppmøte fra Mazda igår... Litt kjedelig det, men var ikke mye plass igjen når jeg kom dit heller. Mye Nissan ute å gikk... men fikk ihvertfall samlet noen.. Hvem var det som kjørte MX5?? Du dro jo ifra den lille kolonnen vår, hehe.

 

Andre

- 1973 Porsche 911 RSR

- 1990 Mazda 626 GLX Plus

- 1985 VW Polo Coupe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår