Carlos Skrevet April 3, 2005 Rapporter Share Skrevet April 3, 2005 Hei, jeg har nettopp senka min a3 20mm med org audi sport, men etter jeg hadde skrudd alt på plass ble dette resultate: Er det rett at det skal stikke opp sånn ? Er ca 1 cm glippe! For når jeg jekker opp bilen så "faller" det nedpå igjen. Har ikke byttet dempere, kun fjærer. Skal det være slikt, evt hva kan jeg ha gjort galt? All tilbake melding taes i mot med stor takk Siter Audi S3 2001 xAudi A3 VW-Audi Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wilecat Skrevet April 4, 2005 Rapporter Share Skrevet April 4, 2005 1 cm glippe på bare 20mm senking synes jeg var ekstremt. Min Omega er senket 35mm og glippa er så jeg akkurat får inn bilnøkkelen. Regner med det er noe du får med senkesett på originale dempere, fordi bilen legger seg nærmere bakken, mens demperne fortsatt er like lange. Siter "Han bak meg betaler..." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommeliten Skrevet April 4, 2005 Rapporter Share Skrevet April 4, 2005 Det der skjedde ikke hos meg når jeg senket bilen.. Senket min mondeo 35mm med kun fjærer... Siter Skal det være, så skal det være! 2000 Audi A6 1.9 TDI 2002 Chevrolet Tahoe LT 1994 Ford Mondeo 2,0 GLX 1990 VW Passat GT STV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shaky Skrevet April 5, 2005 Rapporter Share Skrevet April 5, 2005 Regner med det er noe du får med senkesett på originale dempere, fordi bilen legger seg nærmere bakken, mens demperne fortsatt er like lange. Skal ikke bli noe forskjell selv om man senker 5mm eller 40mm og bruker original demperene. Det eneste som skjer med demperene er at dem blir klemt mere i sammen og må jobbe på et annet område enn det som den opprinnelig hadde. Hadde det vært slik som du sier wilecat, så måtte alle biler ha hatt hull i panseret slik at støtdemperstanga ikke stopper i panseret når man kjører f.ex vanlig kjøring, over fartsdumper eller på ujevn vei. Siter 02 Caravelle tdi 84 Golf GTI (i deler) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TBI Skrevet April 5, 2005 Rapporter Share Skrevet April 5, 2005 Og alt er skrudd sammen rett? Ville gått over sakene en gang til - slik skal det neppe være. Er ikke bare toppmutren som ikke er festet skikkelig? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carlos Skrevet April 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 5, 2005 Og alt er skrudd sammen rett? Ville gått over sakene en gang til - slik skal det neppe være. Er ikke bare toppmutren som ikke er festet skikkelig? Vi var to stk som skrudde i lag på bilen min og vi gikk nøye gjennom hvordan vi satt hver demper sammen. Er jo så klart en mulighet at vi har glemt noe/gjort noe feil, men kan ikke skjønne hva. Når det gjelder toppmuteren så er jeg ikkke sikker på hvor hardt den skal skrues til? Er det bare å dra til hardt? mener vi dro til til det stoppet om du skjønner hva jeg mener? Siter Audi S3 2001 xAudi A3 VW-Audi Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg