Flasher Skrevet April 3, 2005 Rapporter Share Skrevet April 3, 2005 Om det er noen som ikke er skikkelig kresen, og trenger sommerdekk, så har jeg 4 helt greie vinterdekk tilsalgs.. er jo piggfrie helårsdekk, så er ikkeno problem å kjøre på disse.. mye mønster 215/45/r17 tror jeg det var Bud :) Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nitros Skrevet April 3, 2005 Rapporter Share Skrevet April 3, 2005 500.......... Siter O-<8--¤< Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet April 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 3, 2005 ja, er greit det, men ser du bor i nordland :rolleyes: Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet April 4, 2005 Rapporter Share Skrevet April 4, 2005 er kirkenær langt fra oslo? Siter ✔Mercedes C220cdi 2009 ✔Mercedes E220cdi 2007 ✔Mercedes S320 2000 __________________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet April 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 4, 2005 nei, 12 mil.. og jeg er ofte på kongsvinger/skarnes rundt der, så da er det ikke mer enn 6 mil ca :) Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joda^ Skrevet April 14, 2005 Rapporter Share Skrevet April 14, 2005 Dekkene solgt? :) Siter Mazda Rx-7 - Silver Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet April 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 14, 2005 nei, sendt deg pm.. hehe Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet April 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 14, 2005 da anser jeg egentlig dekkene for solgt, etter en veldig rask handel.. tråd avsluttet (mest sannsynligvis) :) Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg