Båstan Skrevet April 3, 2005 Rapporter Share Skrevet April 3, 2005 rått ratt. Kansje litt tungt å bruke når man ikke har servo Har den ikke servo !!?!?!?!??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LeifPer Skrevet April 3, 2005 Rapporter Share Skrevet April 3, 2005 Har den ikke servo !!?!?!?!??? hallo, slapp av da, servo er ikke et must! du merker det nesten bare når du ratter med lite fart, med en gang en får litt fart på bilen så er det ikke et problem! er bare en fordel når en kjører fort! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet April 3, 2005 Rapporter Share Skrevet April 3, 2005 hallo, slapp av da, servo er ikke et must! du merker det nesten bare når du ratter med lite fart, med en gang en får litt fart på bilen så er det ikke et problem! er bare en fordel når en kjører fort! :D åja... det sporer nok en del mere uten servo... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin242r Skrevet April 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 4, 2005 jo den har servo. men bilen min er desverre solgt... skal kjøpe meg 960 no, 95 modell med 3 liter. og alt utstyr. det blir bra. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo_Roger Skrevet April 4, 2005 Rapporter Share Skrevet April 4, 2005 jo den har servo. men bilen min er desverre solgt... skal kjøpe meg 960 no, 95 modell med 3 liter. og alt utstyr. det blir bra. :) Har sett en vinrød 240 her i bergen i fjøsanger veien uten dørhåntak bak (hvordan åpne bak da??) er det denna ??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet April 4, 2005 Rapporter Share Skrevet April 4, 2005 Har sett en vinrød 240 her i bergen i fjøsanger veien uten dørhåntak bak (hvordan åpne bak da??) er det denna ??? hmm, den ligner iallefall på den du snakker om. Om det er samme, har jeg kjørt bilen.. dvs. rygget den noen meter, pga. han som eide den drakk øl.. mener han het martin ja.. og jobber på lakkeringsverksted. bilen er jævlig fet, men eneste jeg ikke likte, var høyttalerene i frontdørene. De var litt for 2f2f Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Goop Skrevet April 4, 2005 Rapporter Share Skrevet April 4, 2005 Ja, jobber vel på slengesol lakk.. Har sett en veldi lik bil stått parkert der...FEEEEIT!!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg