El_diablo Skrevet April 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 2, 2005 ikke si det er en taunus 2.3? Les siste til [sims]. Han er virkelig close... Siter EL DIABLO Alias Italiano Power Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet April 2, 2005 Rapporter Share Skrevet April 2, 2005 vel.. da er det kanskje den scorpio'n som du har lagt ut ett klipp av før da.. altså en scorpio med V6.. hvorvidt det var 2.8 eller 2.9 husker jeg ikke Edit: den bilen hadde vel 3" endetut og greier.. men tipper da fremdeles scorpio.. og siden sims var close er det altså ikke en cosworthutgave ;P Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet April 2, 2005 Rapporter Share Skrevet April 2, 2005 Scorpio v8 ting? Syns jeg har hørt om noe slikt... Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet April 2, 2005 Rapporter Share Skrevet April 2, 2005 sierra blei levert med V8. i sør afrika.. 4.0 V8 kalt xr8. men kan ikke huske at scorpio'n er levert med denne motoren.. men kan så klart være mulig Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet April 2, 2005 Rapporter Share Skrevet April 2, 2005 Hmm, 3.0 Essex motor i scorpio? Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
El_diablo Skrevet April 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 2, 2005 vel.. da er det kanskje den scorpio'n som du har lagt ut ett klipp av før da.. altså en scorpio med V6.. hvorvidt det var 2.8 eller 2.9 husker jeg ikke Edit: den bilen hadde vel 3" endetut og greier.. men tipper da fremdeles scorpio.. og siden sims var close er det altså ikke en cosworthutgave ;P He, he... Bingo. :) 2,8i Scorpio. Han har byttet endetut. Passet bedre med dobbel grov enn med en svæææær som hører hjemme på japsebiler. Derfor jeg brukte bilen igjen så den skulle være litt vanskeligere å ta. Stjerne i boken til deg. :) Siter EL DIABLO Alias Italiano Power Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet April 2, 2005 Rapporter Share Skrevet April 2, 2005 hehe.. var faktisk den første bilen jeg tenkte på.. men tenkte "helvete hller om han bruker den igjen" :P men så feil kan man ta.. Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
El_diablo Skrevet April 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 3, 2005 hehe.. var faktisk den første bilen jeg tenkte på.. men tenkte "helvete hller om han bruker den igjen" :P men så feil kan man ta.. Det var akkurat det jeg hadde håpet folk ville tenke. :d Siter EL DIABLO Alias Italiano Power Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg