sunh Skrevet April 1, 2005 Rapporter Share Skrevet April 1, 2005 Fikk i dag blinklysa jeg bestilte for litt siden fra http://www.performancelights.co.uk, noe jeg kan anbefale andre å gjøre også. Betalte 28,95 GBP inkl. frakt (rundt 350 NOK), altså billigere enn needforspeed. Merket er av type Auto Art. Pakka ble stoppa i tollen da, av en eller annen grunn. I brevet jeg fikk stod det at de trengte kvittering og åpningstillatelse. Men jeg snakket med en på kundeservice som sa det var nok å sende åpningstillatelse via mail. Performancelights legger nemlig ikke ved noen info som sier hvor mye innholdet er verdt, så jeg skal slippe å betale noe ekstra enn de 350 kronene. Det var altså bare å maile tillatelse til å åpne pakka, pakkenummer, telefonnummer og navn til privatfortolling@posten.no. Hadde jeg sendt den mailen med en gang hadde jeg sikkert fått pakka på under en uke.. :) Siter Primera SE Hatchback Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg