S3T Skrevet April 1, 2005 Rapporter Share Skrevet April 1, 2005 Er det noen som vet hvor godt diameteren på sylinderhullene i toppakningen må stemme med borringa i sylinderen? KRB har en MLS toppakning med 86.5 mm hull som de mener skal passe min motor med 80 mm borring. Kan dette stemme? Siter -04 BMW 320 Cd -84 BMW 323i Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsern Skrevet April 1, 2005 Rapporter Share Skrevet April 1, 2005 Synes det blir i meste laget. Pakningen er nesten alltid noe større enn boringen, men da er det snakk om 2-3mm ikke 6,5mm Even so, kan godt funke bra for alt jeg vet. :) Siter -88 Sierra cosworth 411,7hk @ 6700rpm / 471,3Nm @ 5300rpm ATW Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S3T Skrevet April 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 1, 2005 Det samme tenkte jeg..KRB sa det var samme pakning som Henning Engen bruker, men han har jo 84 mm borring og da er det fornuftig. Jeg har pakningen liggende, men jeg er i tvil om jeg skal montere den uten å vite om det vil fungere. Selv om KRB må erstatte pakningen om den ikke passer kan jeg spare meg en del arbeid om noen vet dette sikkert. Siter -04 BMW 320 Cd -84 BMW 323i Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg