sony606 Skrevet Mars 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2005 vel, før folk syter over at det finns tråder med dette fra før av, så søkte jeg på begge merkene her på forumet, og fant ingenting :) menne, noen som har brukt noen av disse merkene? jeg må ha nye dempere bak, men har desverre heller lite penger å legge i det, så tenker jeg skulle gå for monroe dempere fra mekonomen, 1400kr for begge, skal høre på Alko dempere imorra, men kan umulig være så mye dyrere. noen som har noen meninger om dette? og ja, vil helst ha Sachs eller Koni, men det koster litt :/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
partypulp Skrevet Mars 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2005 Nissan kommer med 2 typer orginalt. Noen kommer med monroe og andre kommer med kyb. Vet ikke om dette er type engelske og japanske utgaver jeg... Men monroe er vel ikke no dårlig det da.. ikke noe racer dempere, men holder vel til daglig kjøring. Siter http://www.mitsubishi-klubben.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
p10 Skrevet April 1, 2005 Rapporter Share Skrevet April 1, 2005 Noen som kjører med Koni her? Sjekket hjemmesiden til Koni, men fant ut at de bare leverte dempere forran på Primera P10... stemmer det? Siter Nissan Primera LX '92 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Primera.GT Skrevet April 1, 2005 Rapporter Share Skrevet April 1, 2005 vel, før folk syter over at det finns tråder med dette fra før av, så søkte jeg på begge merkene her på forumet, og fant ingenting :) menne, noen som har brukt noen av disse merkene? jeg må ha nye dempere bak, men har desverre heller lite penger å legge i det, så tenker jeg skulle gå for monroe dempere fra mekonomen, 1400kr for begge, skal høre på Alko dempere imorra, men kan umulig være så mye dyrere. noen som har noen meninger om dette? og ja, vil helst ha Sachs eller Koni, men det koster litt :/ vinmonopolet i finnland heter alko sombrero e det brennvin i dem ? hehe Siter 1998 Nissan Primera GT K&N filter, stabbstag , lyktespoilere, sportsgrill , H&R senkesett ,vindavisere,osv Ps: Livet starter ikke før ved 200km/t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg