oddgeir Skrevet Mars 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2005 Hei!Jeg har litt problemer med min 91' golf..Hadde fra før problemer med slitte fjærbeinslager(slo helt sykt),nå har jeg byttet disse,men nå har jeg fått et nytt problem..Når jeg kjører rett fram kakler det helt ...... fra fjærbeinslagrene(De går opp og ned) Merker det ikke noe spes. når jeg kjører svinger!I tillegg gir hjulene mine etter når jeg presser de inn og ut.Hva kan dette være?Fjærene er løs når jeg jekker opp(senkefjærer), er dette normalt?Håper på mange brae svar..:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Mars 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2005 Hei!Jeg har litt problemer med min 91' golf..Hadde fra før problemer med slitte fjærbeinslager(slo helt sykt),nå har jeg byttet disse,men nå har jeg fått et nytt problem..Når jeg kjører rett fram kakler det helt ...... fra fjærbeinslagrene(De går opp og ned) Merker det ikke noe spes. når jeg kjører svinger!I tillegg gir hjulene mine etter når jeg presser de inn og ut.Hva kan dette være?Fjærene er løs når jeg jekker opp(senkefjærer), er dette normalt?Håper på mange brae svar..:D slitte eller uttørkete foringer? hjullager? Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddgeir Skrevet Mars 31, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2005 Hjullager er det ikke..Hva slags foringer mener du?Fjærbeinslager ble byttet for en uke siden,så de kan det nok ikke være..Var etter at disse ble skifta at kaklingen kom.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddgeir Skrevet Mars 31, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2005 Flere som har forslag til hva det kan være?Kan det rett å slett være at demperen er løs? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwfreak Skrevet Mars 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2005 Flere som har forslag til hva det kan være?Kan det rett å slett være at demperen er løs? Sjekka om de 2 skruene nederst på demperen sitter fast da?? Om de er løse vil hjulet gi etter litt.. Sjekk også om det sitter som det skal i toppen.. Kan hende det er noe løst der, eller totalt utslitt foring/lager i toppen.... Siter x Jetta 1.8 84 mod. A4 1.8T 95 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddgeir Skrevet Mars 31, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2005 Takk for respons..Skal sjekke opp dette i morgen,men lageret øverst er det nok ikke da dette ble byttet for en uke siden..Men det kan godt være at det er litt løst en plass ja.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwfreak Skrevet Mars 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2005 Takk for respons..Skal sjekke opp dette i morgen,men lageret øverst er det nok ikke da dette ble byttet for en uke siden..Men det kan godt være at det er litt løst en plass ja.. Sikker på at du fikk stramma muttera på toppen da?? Om disse er løse kan jeg nok tenke meg det kakler litt ja.. ;) Siter x Jetta 1.8 84 mod. A4 1.8T 95 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Abuze Skrevet Mars 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2005 jeg regner med at det er boltene på toppen :) da jeg hadde bmw'en å satt på senkesettet så kaklet det med meg også . men det var fordi jeg strammet til skruene når den var jekket opp :p noe som da ikke skal gjøres ! stramm til når hjula er i bakken du :) hehe Siter -94 Bmw 316iC (knust) -88 Golf GTI (ombyggd GT) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rally Skrevet Mars 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2005 Skjekk alle skruene dine du. Er nok sikkert noen som har slurva litt med å skru til :rolleyes: Siter __ ____ \\_/_|__\__ =|(o)_|_(o)_\ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddgeir Skrevet April 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 1, 2005 Hei!Har sjekket mutrene i toppen ja,og disse er løse..:DSå skal få årna dette i kveld..Takk for hjelpa:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwfreak Skrevet April 1, 2005 Rapporter Share Skrevet April 1, 2005 Hei!Har sjekket mutrene i toppen ja,og disse er løse..:DSå skal få årna dette i kveld..Takk for hjelpa:D Muttertrekker er fint til de øverste skruene.. ;) Siter x Jetta 1.8 84 mod. A4 1.8T 95 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg