Gå til innhold

Y ledd ?

Ranger emnet

Excursion

Anbefalte innlegg

Jeg bare lurte på om det er noen her som har peiling på hvor Y-kabel skal feste hen da ?

Er ganske noob in bil sterio montering....

Mitt andre spørsmål er bør jeg bytte ut Kenwood cd spilleren min den er litt gamel + at den er 4x40w......

Grunnen til at jeg spør om dette er fordi at en kamerat av meg byttet ut sin gamle kenwood spiller med en splitter ny Pioneer DEH-P5700MP å lyden i bilen hans ble ihvertfall 40% bedre.......

Så i er det noen spillere der anbefaler til maks 5k

Det er følgende ting som skal inn i bilen :

Sony Xplod 12"

Sony Xplod 500w forsterker

Sony Xplod 340w 6x9

Kennwood cd spiller montert

Mhv Excursion

01 BMW 320 DAT.

x 09 Ford Ranger XLT

x 02 Volvo S60

x 93 MB 200E

x 87 MB 230E

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bare lurte på om det er noen her som har peiling på hvor Y-kabel skal feste hen da ?

Er ganske noob in bil sterio montering....

Mitt andre spørsmål er bør jeg bytte ut Kenwood cd spilleren min den er litt gamel + at den er 4x40w......

Grunnen til at jeg spør om dette er fordi at en kamerat av meg byttet ut sin gamle kenwood spiller med en splitter ny Pioneer DEH-P5700MP å lyden i bilen hans ble ihvertfall 40% bedre.......

Så i er det noen spillere der anbefaler til maks 5k

Det er følgende ting som skal inn i bilen :

Sony Xplod 12"

Sony Xplod 500w forsterker

Sony Xplod 340w 6x9

Kennwood cd spiller montert

Mhv Excursion

Jeg ville kjøpt en Pioneer deh-p80mp den er kul, å har de fleste funksjonene som man behøver:)

3stk 6,5v linjeutganger:)

http://www.pioneer.no/no/product_detail.jsp?product_id=7989&taxonomy_id=430-458

koster veil 4998kr, men den blir solgt billigere fler steder:)

jeg tar 4295kr

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bruk heller en spiller med flere linjeutganger,men en kabel til hver forsterker, deler man signalet til flere forsterkere blir signalet svakere, jo høyere signal jo mer gøy!! :)

så absolutt, men legger du 4 lapper i en god spiller så er du over det mange bruker på anlegget sitt totalt desverre..

Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club

Lenke til kommentar
Del på andre sider