Excursion Skrevet Mars 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2005 Jeg bare lurte på om det er noen her som har peiling på hvor Y-kabel skal feste hen da ? Er ganske noob in bil sterio montering.... Mitt andre spørsmål er bør jeg bytte ut Kenwood cd spilleren min den er litt gamel + at den er 4x40w...... Grunnen til at jeg spør om dette er fordi at en kamerat av meg byttet ut sin gamle kenwood spiller med en splitter ny Pioneer DEH-P5700MP å lyden i bilen hans ble ihvertfall 40% bedre....... Så i er det noen spillere der anbefaler til maks 5k Det er følgende ting som skal inn i bilen : Sony Xplod 12" Sony Xplod 500w forsterker Sony Xplod 340w 6x9 Kennwood cd spiller montert Mhv Excursion Siter 01 BMW 320 DAT. x 09 Ford Ranger XLT x 02 Volvo S60 x 93 MB 200E x 87 MB 230E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morel Skrevet Mars 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2005 Y-ledd kopples ved RCA-inngangen (signal-inngangen) på forsterkeren. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autod Skrevet Mars 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2005 Jeg bare lurte på om det er noen her som har peiling på hvor Y-kabel skal feste hen da ?Er ganske noob in bil sterio montering.... Mitt andre spørsmål er bør jeg bytte ut Kenwood cd spilleren min den er litt gamel + at den er 4x40w...... Grunnen til at jeg spør om dette er fordi at en kamerat av meg byttet ut sin gamle kenwood spiller med en splitter ny Pioneer DEH-P5700MP å lyden i bilen hans ble ihvertfall 40% bedre....... Så i er det noen spillere der anbefaler til maks 5k Det er følgende ting som skal inn i bilen : Sony Xplod 12" Sony Xplod 500w forsterker Sony Xplod 340w 6x9 Kennwood cd spiller montert Mhv Excursion Jeg ville kjøpt en Pioneer deh-p80mp den er kul, å har de fleste funksjonene som man behøver:) 3stk 6,5v linjeutganger:) http://www.pioneer.no/no/product_detail.jsp?product_id=7989&taxonomy_id=430-458 koster veil 4998kr, men den blir solgt billigere fler steder:) jeg tar 4295kr Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALJ_GSi Skrevet Mars 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2005 viss y leddet er hann til to hunner kobler du det forran ved spillern og legger fler signal kabler, er y leddet hunn til 2 hanner kobler du den bak ved forsterkern. Siter Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Camryfellow Skrevet Mars 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2005 som jeg tror jeg har spørt om en gang før, vil deling av signalet gå veeeldig utover kvaliteten. Vil man lett høre det og bli kjempeskuffa uansett "kresenhet"? Siter - 98' Saab 9-5 2.3t x 97' e39 523i x 89' Camry 2.0 xli x 83' 240 (Julesleda) Smoking tyres can seriously damage your wealth! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALJ_GSi Skrevet Mars 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2005 har du lagt ordentlige kabler og lagt kablene bra bakover og ikke har støy fra starten vil det ikke bli så dårlig at du hører det. Siter Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autod Skrevet Mars 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2005 bruk heller en spiller med flere linjeutganger,men en kabel til hver forsterker, deler man signalet til flere forsterkere blir signalet svakere, jo høyere signal jo mer gøy!! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALJ_GSi Skrevet Mars 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2005 bruk heller en spiller med flere linjeutganger,men en kabel til hver forsterker, deler man signalet til flere forsterkere blir signalet svakere, jo høyere signal jo mer gøy!! :) så absolutt, men legger du 4 lapper i en god spiller så er du over det mange bruker på anlegget sitt totalt desverre.. Siter Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autod Skrevet Mars 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2005 så absolutt, men legger du 4 lapper i en god spiller så er du over det mange bruker på anlegget sitt totalt desverre.. Tja.. han spurte jo etter en spiller til maks 5lapper så da bør det være gode muligheter:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALJ_GSi Skrevet Mars 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2005 Tja.. han spurte jo etter en spiller til maks 5lapper så da bør det være gode muligheter:) Ja det kan være håp da :) Siter Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg