Gå til innhold

Pater's Golf Gti 16v

Ranger emnet


Pater

Anbefalte innlegg

jeg får vel følge med litt på tråden din da gearkassa mi ser ut til å ha takka for seg... var det enkelt å ta ut kassa?

 

var vanskelig å få den helt ut, ville liksom sitte fast i alt mulig rart.... men ut skulle den, og ut kom den, klunk, rett ned i betong gulvet, hehe.....

94 AUDI 80 Quattro (Competition)

===>>

x 83 VW Golf GTI16V - Solgt

x 91 VW Golf GTI16V - Solgt

x 88 VW Golf GL - Oppbrukt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 240
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hvis du tror din kasse er vanskelig å få ut kan du prøve å tenke deg hvordan min var - g60 syncro ...

 

stikkord :

 

av med front

ned med travers

motor halveis ut ( på skrå )

++++

 

 

og mangler det viktigste, å bli skikkelig sint å irritert :D anger2 :boxing

94 AUDI 80 Quattro (Competition)

===>>

x 83 VW Golf GTI16V - Solgt

x 91 VW Golf GTI16V - Solgt

x 88 VW Golf GL - Oppbrukt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var vanskelig å få den helt ut, ville liksom sitte fast i alt mulig rart.... men ut skulle den, og ut kom den, klunk, rett ned i betong gulvet, hehe.....

 

hvor lang tid brukte du på å få den ut da? har akkurat kjøpt meg en gti 16v med dårlig girkasse..må vel byttest snart..

98- Subaru Impreza GT

x - 95- Volvo 850 T5

x - 87- VW Golf Gti 1,8 16v

x - 92- Honda Civic HB 1.5Lsi

x - 85- VW Golf Gti 1,8 8v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvor lang tid brukte du på å få den ut da? har akkurat kjøpt meg en gti 16v med dårlig girkasse..må vel byttest snart..

 

3-4 timer ell noe, går sikkert en del fortere hvis man vet hva man skal løsne med en gang, første gangen jeg har tatt ut en girkasse... og går vel en del fortere om man har luftskralle ell noe slikt, og en bukk ell noe som ikke jeg hadde

94 AUDI 80 Quattro (Competition)

===>>

x 83 VW Golf GTI16V - Solgt

x 91 VW Golf GTI16V - Solgt

x 88 VW Golf GL - Oppbrukt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
fått bytt kasse enda eller? vis du vet om flere som har girkasse liggende, send meg en pm ;)

 

neh, har ikke stesset så veldig mye med det i det siste... sjekket med nbs og dem skulle ha 6000for en.... hvilken kasse har du da? har 2y jeg

94 AUDI 80 Quattro (Competition)

===>>

x 83 VW Golf GTI16V - Solgt

x 91 VW Golf GTI16V - Solgt

x 88 VW Golf GL - Oppbrukt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

neh, har ikke stesset så veldig mye med det i det siste... sjekket med nbs og dem skulle ha 6000for en.... hvilken kasse har du da? har 2y jeg

 

nbs har jeg ikke giddet å sjekket, vet dem ligger altfor høyt i pris. Er 2y kasse jeg har også, fikk bekreftet i dag at det var girkassen min også som hadde gått fyken. Opnet tappeskruen til oljen og det rant ut spoon... doh

[ ] VW Golf2 Gti 16v 87 mod

[x] VW Golf2 CL 1,6l

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår