Pater Skrevet Juni 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2005 jeg får vel følge med litt på tråden din da gearkassa mi ser ut til å ha takka for seg... var det enkelt å ta ut kassa? var vanskelig å få den helt ut, ville liksom sitte fast i alt mulig rart.... men ut skulle den, og ut kom den, klunk, rett ned i betong gulvet, hehe..... Siter 94 AUDI 80 Quattro (Competition) ===>> x 83 VW Golf GTI16V - Solgt x 91 VW Golf GTI16V - Solgt x 88 VW Golf GL - Oppbrukt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet Juni 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2005 Hvis du tror din kasse er vanskelig å få ut kan du prøve å tenke deg hvordan min var - g60 syncro ... stikkord : av med front ned med travers motor halveis ut ( på skrå ) ++++ Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pater Skrevet Juni 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2005 Hvis du tror din kasse er vanskelig å få ut kan du prøve å tenke deg hvordan min var - g60 syncro ... stikkord : av med front ned med travers motor halveis ut ( på skrå ) ++++ og mangler det viktigste, å bli skikkelig sint å irritert :D anger2 :boxing Siter 94 AUDI 80 Quattro (Competition) ===>> x 83 VW Golf GTI16V - Solgt x 91 VW Golf GTI16V - Solgt x 88 VW Golf GL - Oppbrukt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cereal Skrevet Juni 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2005 var vanskelig å få den helt ut, ville liksom sitte fast i alt mulig rart.... men ut skulle den, og ut kom den, klunk, rett ned i betong gulvet, hehe..... hvor lang tid brukte du på å få den ut da? har akkurat kjøpt meg en gti 16v med dårlig girkasse..må vel byttest snart.. Siter 98- Subaru Impreza GT x - 95- Volvo 850 T5 x - 87- VW Golf Gti 1,8 16v x - 92- Honda Civic HB 1.5Lsi x - 85- VW Golf Gti 1,8 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pater Skrevet Juni 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2005 hvor lang tid brukte du på å få den ut da? har akkurat kjøpt meg en gti 16v med dårlig girkasse..må vel byttest snart.. 3-4 timer ell noe, går sikkert en del fortere hvis man vet hva man skal løsne med en gang, første gangen jeg har tatt ut en girkasse... og går vel en del fortere om man har luftskralle ell noe slikt, og en bukk ell noe som ikke jeg hadde Siter 94 AUDI 80 Quattro (Competition) ===>> x 83 VW Golf GTI16V - Solgt x 91 VW Golf GTI16V - Solgt x 88 VW Golf GL - Oppbrukt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
invitro Skrevet Juni 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2005 fått bytt kasse enda eller? vis du vet om flere som har girkasse liggende, send meg en pm ;) Siter [ ] VW Golf2 Gti 16v 87 mod [x] VW Golf2 CL 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pater Skrevet Juni 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2005 fått bytt kasse enda eller? vis du vet om flere som har girkasse liggende, send meg en pm ;) neh, har ikke stesset så veldig mye med det i det siste... sjekket med nbs og dem skulle ha 6000for en.... hvilken kasse har du da? har 2y jeg Siter 94 AUDI 80 Quattro (Competition) ===>> x 83 VW Golf GTI16V - Solgt x 91 VW Golf GTI16V - Solgt x 88 VW Golf GL - Oppbrukt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
invitro Skrevet Juni 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2005 neh, har ikke stesset så veldig mye med det i det siste... sjekket med nbs og dem skulle ha 6000for en.... hvilken kasse har du da? har 2y jeg nbs har jeg ikke giddet å sjekket, vet dem ligger altfor høyt i pris. Er 2y kasse jeg har også, fikk bekreftet i dag at det var girkassen min også som hadde gått fyken. Opnet tappeskruen til oljen og det rant ut spoon... doh Siter [ ] VW Golf2 Gti 16v 87 mod [x] VW Golf2 CL 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gallagher Skrevet Juni 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2005 har ikke ole vik her på forumet prøvd å selge en 2y kasse i det uendelige da ? Siter - golf gti16vT prosjekt - 76 polo - prosjekt UR -polo - 77 derby - old skool Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tplassen Skrevet Juni 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2005 synd dette med girkassene altså..håper det ordner seg!:) stemmer det at OleVik har prøvd å selge en girkasse en god stund ja.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
invitro Skrevet Juni 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2005 hvor er denne olevik :P hehe, så han hadde en annonse liggende, men den var fra i februar så jeg regnet med at han hadde solgt den. hmm... spørs om jeg får prøve å få kontakt med han da, være med å hente girkasse plassen? m'm Siter [ ] VW Golf2 Gti 16v 87 mod [x] VW Golf2 CL 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tplassen Skrevet Juni 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2005 hehe, vi får se Bjørn..reiser ut i Befal snart også, så det må bli snart i allefall:) Er blitt LITT skolelei nå etter 2 år på Høyskole... sombrero hehe:D hvor er han ifra denne OleVik da?? jeg må i ALLEFALL få tak i H&R spacere først:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
invitro Skrevet Juni 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2005 det blir raskt, kjedelig uten bil. Han er fra bærum ser det ut til. Den er grei, vi snakkes på msn... må forbrede meg til j!¤#a eksamen i mårgå :wave Siter [ ] VW Golf2 Gti 16v 87 mod [x] VW Golf2 CL 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tplassen Skrevet Juni 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2005 aahh..må bare få strø litt salt på såret da Bjørn, det er så godt med sommerferie!:D hehe:P Kun rolig og godt arbeid hos Optikern nå framover!:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gallagher Skrevet Juni 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2005 tips.. oppe i margen har dere medlemsliste funksjonen.. der finner dere sikkert ole vik under O :) Siter - golf gti16vT prosjekt - 76 polo - prosjekt UR -polo - 77 derby - old skool Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg