tplassen Skrevet April 7, 2005 Rapporter Share Skrevet April 7, 2005 Håper du kan svinge innom uansett:) Det er bestemt at det blir på Vinstra nå:) Så senere blir det antakeligvis kollonne nedover til Lillehammer dersom det blir aktuelt:) Dersom de på lista kommer, og de jeg har snakket med utenom lista, så kommer vi til å bli rundt 30 biler om ikke flere:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tplassen Skrevet April 9, 2005 Rapporter Share Skrevet April 9, 2005 Treffet på Sødorptunet, Vinstra blir Lørdag den 23 April. :) Satte det til den datoen slik at det ikke kræsjer med Streetmeet..:) Men, er det mange av dere som skal på Streetmeet egentlig?? kan godt sette datoen tilbake til Lørdag den 16 April dersom det ikke er mange av dere som skal på Streetmeet?? mvh terje Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pater Skrevet April 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 9, 2005 Treffet på Sødorptunet, Vinstra blir Lørdag den 23 April. :)Satte det til den datoen slik at det ikke kræsjer med Streetmeet..:) Men, er det mange av dere som skal på Streetmeet egentlig?? kan godt sette datoen tilbake til Lørdag den 16 April dersom det ikke er mange av dere som skal på Streetmeet?? mvh terje bra, den 16april kan ikke jeg i hvertfall.... blir 20 den 14april, så på lørdagen der skal det drikkes :D Siter 94 AUDI 80 Quattro (Competition) ===>> x 83 VW Golf GTI16V - Solgt x 91 VW Golf GTI16V - Solgt x 88 VW Golf GL - Oppbrukt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tplassen Skrevet April 9, 2005 Rapporter Share Skrevet April 9, 2005 hehe, skal huske å gratulere;) Da blir det den 23 april da:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Besteveskant Skrevet April 9, 2005 Rapporter Share Skrevet April 9, 2005 bra, den 16april kan ikke jeg i hvertfall.... blir 20 den 14april, så på lørdagen der skal det drikkes :D Hmmmmm....Tåler du alkohol du da???? sombrero Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pater Skrevet April 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 9, 2005 Hmmmmm....Tåler du alkohol du da???? sombrero har fundert litt på det jeg også.... blir litt "tåkette" av for store megnder av det.... hmmmm..... men det kommer sikkert av brusen jeg blander det med tror jeg :D:D:D:D Siter 94 AUDI 80 Quattro (Competition) ===>> x 83 VW Golf GTI16V - Solgt x 91 VW Golf GTI16V - Solgt x 88 VW Golf GL - Oppbrukt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tplassen Skrevet April 10, 2005 Rapporter Share Skrevet April 10, 2005 et lite bilde av min Golf:) sneak peek til treffet kan man vel kalle det:D [/img] er et dårlig bilde da men..ble tatt med mobil og sent over e-mail...slik må man gjøre det når man ikke har digitalkamera:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tplassen Skrevet April 15, 2005 Rapporter Share Skrevet April 15, 2005 Pater, hvor er det du har satt el.vindus bryterene dine?? ble vel borte den orginale plassen til dem da du felte inn dvd skjermen?? vurderer å gjøre det samme, men skulle gjerne hatt en god idè til hvor jeg skal sette bryterene...:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pater Skrevet April 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 16, 2005 Pater, hvor er det du har satt el.vindus bryterene dine?? ble vel borte den orginale plassen til dem da du felte inn dvd skjermen?? vurderer å gjøre det samme, men skulle gjerne hatt en god idè til hvor jeg skal sette bryterene...:) her har jeg bryterne til vindusheisene....... ved siden av vifte bryteren... Siter 94 AUDI 80 Quattro (Competition) ===>> x 83 VW Golf GTI16V - Solgt x 91 VW Golf GTI16V - Solgt x 88 VW Golf GL - Oppbrukt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pater Skrevet April 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 16, 2005 spanderte et nytt batteri på bilen i går.... var DYRT! hehe Optima Batteri Siter 94 AUDI 80 Quattro (Competition) ===>> x 83 VW Golf GTI16V - Solgt x 91 VW Golf GTI16V - Solgt x 88 VW Golf GL - Oppbrukt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tplassen Skrevet April 16, 2005 Rapporter Share Skrevet April 16, 2005 aaahh, skjønner, kurrant plass ha sette bryterene det der da:) Ja, bilbatteri er jævli dyrt..gla mitt holder leeeeeeeeenge enda:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pater Skrevet April 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 16, 2005 aaahh, skjønner, kurrant plass ha sette bryterene det der da:) Ja, bilbatteri er jævli dyrt..gla mitt holder leeeeeeeeenge enda:D dem mente dem sku har 1990 for det batteriet, men naaaai... fikk det for 1800, jaggu dyrt det å..... Siter 94 AUDI 80 Quattro (Competition) ===>> x 83 VW Golf GTI16V - Solgt x 91 VW Golf GTI16V - Solgt x 88 VW Golf GL - Oppbrukt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tplassen Skrevet April 16, 2005 Rapporter Share Skrevet April 16, 2005 Jeg vet, rådyrt og bra batteri du har kjøpt da..akkurat likt som mitt, bare at jeg har rødt toppdeksel på mitt da..der du har gult:) Har hatt mitt i 1 1/2 år nå uten opplading eller andre problemer..å da har bilen til og med stått veldig lenge stille flere ganger..så dette batteriet skal jeg love deg holder til det meste,kan også sitte å spille musikk jæææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææævlig lenge uten å tenke på å starte opp bilen igjen for å lade, har ikke jeg måtte gjøre enda i allefall:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pater Skrevet April 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 16, 2005 Jeg vet, rådyrt og bra batteri du har kjøpt da..akkurat likt som mitt, bare at jeg har rødt toppdeksel på mitt da..der du har gult:)Har hatt mitt i 1 1/2 år nå uten opplading eller andre problemer..å da har bilen til og med stått veldig lenge stille flere ganger..så dette batteriet skal jeg love deg holder til det meste,kan også sitte å spille musikk jæææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææævlig lenge uten å tenke på å starte opp bilen igjen for å lade, har ikke jeg måtte gjøre enda i allefall:D hva er egentlig forskjell på fargene da? var gult som var best til bilstereo har jeg hørt i hvertfall Siter 94 AUDI 80 Quattro (Competition) ===>> x 83 VW Golf GTI16V - Solgt x 91 VW Golf GTI16V - Solgt x 88 VW Golf GL - Oppbrukt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tplassen Skrevet April 16, 2005 Rapporter Share Skrevet April 16, 2005 Hehe, nei hva som er forskjellen på fargene det har jeg null peiling på. kostet 1990kr nytt dette her også.. Det funker i allefall jævlig bra!:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg