Pater Skrevet April 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 5, 2005 Den BMW E30 er fra Vinstra den, det er ikke en M5 motor i den...men det er en 850i motor i den...altså V12`er som er noe trimmet... Og ja, den går som et vannvittig helvete bra!!:DHan som har den bilen blir bare kalt for Pekka... Har hatt det meste av fete biler..spesielt av BMW Men, mange som er intressert i et lite treff på Sødorptunet en dag eller?? helst prøve å få til noe når det er finvær da.. bare dritt nå framover...:( kan sikkert prøve å få til det, hvor er det hen da? hehe kan jo legge opp en tråd på forumet om det, så kanskje flere blir med? Siter 94 AUDI 80 Quattro (Competition) ===>> x 83 VW Golf GTI16V - Solgt x 91 VW Golf GTI16V - Solgt x 88 VW Golf GL - Oppbrukt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tplassen Skrevet April 5, 2005 Rapporter Share Skrevet April 5, 2005 Ja, vi legger opp en tråd på forumet. :) Sødorp-tunet er på Vinstra, når du kommer til Vinstra så er det den kjempestore parkeringsplassen med noen store røde bygninger rundt, som du kommer til. Veldig enkelt å finne fram siden det ligger helt ved E6:) Hadde vært gøy å fått samlet veldig mange!:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pater Skrevet April 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 5, 2005 Ja, vi legger opp en tråd på forumet. :) Sødorp-tunet er på Vinstra, når du kommer til Vinstra så er det den kjempestore parkeringsplassen med noen store røde bygninger rundt, som du kommer til. Veldig enkelt å finne fram siden det ligger helt ved E6:) Hadde vært gøy å fått samlet veldig mange!:) møter opp jeg.... bare å komme med en dato... lag en slik tråd du da Siter 94 AUDI 80 Quattro (Competition) ===>> x 83 VW Golf GTI16V - Solgt x 91 VW Golf GTI16V - Solgt x 88 VW Golf GL - Oppbrukt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
invitro Skrevet April 5, 2005 Rapporter Share Skrevet April 5, 2005 vent til jeg får ferdig bilen og da ;) står uten bremser for øyeblikket :( men er på veien om ikke altfor lenge... Siter [ ] VW Golf2 Gti 16v 87 mod [x] VW Golf2 CL 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet April 6, 2005 Rapporter Share Skrevet April 6, 2005 jeg er med! så lenge jeg itte jobbe Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dovring Skrevet April 6, 2005 Rapporter Share Skrevet April 6, 2005 Meget fin bil du har =) Stemmer også for ett lite treff på Vinstra! Hadde vert morro det å samla en gjeng... Terje, årdner du med en tråd og en dato?? :rolleyes: Siter [ ] VW Golf mk4 00´ 1.6i [x] Opel Astra 97´ 1,7 TDS [x] VW Golf mk2 91´ 1,8i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tplassen Skrevet April 6, 2005 Rapporter Share Skrevet April 6, 2005 Har ordnet en tråd under "Happenings" her i bilforumet... har ikke satt noen dato enda, noen kan jo slenge inn en ønskedato??:) er meldt så mye regn nå de nærmeste dagene også, så vi må vel vente litt tror jeg... Håper det er mange som er gira på en treff da:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tplassen Skrevet April 6, 2005 Rapporter Share Skrevet April 6, 2005 Trenger flere som vil være med...er ikke 10stk enda på lista...spør venner om de vil være med, er ikke nødt til å være VAG så lenge vi blir mange!:) skal nok få med minimum 10stk til utenom lista, men det hadde vært strålende om dere kunne spre ordet litt rundt deres kretser også:) dette blir bra!:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pater Skrevet April 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 6, 2005 Trenger flere som vil være med...er ikke 10stk enda på lista...spør venner om de vil være med, er ikke nødt til å være VAG så lenge vi blir mange!:) skal nok få med minimum 10stk til utenom lista, men det hadde vært strålende om dere kunne spre ordet litt rundt deres kretser også:) dette blir bra!:) har lagt det ut for vacn mjøsa på nette Siter 94 AUDI 80 Quattro (Competition) ===>> x 83 VW Golf GTI16V - Solgt x 91 VW Golf GTI16V - Solgt x 88 VW Golf GL - Oppbrukt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tplassen Skrevet April 6, 2005 Rapporter Share Skrevet April 6, 2005 Ålrait!;) Har du webside adressen til VACN mjøsa?? Skulle vel nesten melde meg på der jeg også, siden jeg er en del i Lillehammer:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pater Skrevet April 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 7, 2005 Ålrait!;) Har du webside adressen til VACN mjøsa?? Skulle vel nesten melde meg på der jeg også, siden jeg er en del i Lillehammer:) http://www.vacnmjosa.tk/ egen mjøsa del på forumet for vacn Siter 94 AUDI 80 Quattro (Competition) ===>> x 83 VW Golf GTI16V - Solgt x 91 VW Golf GTI16V - Solgt x 88 VW Golf GL - Oppbrukt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet April 7, 2005 Rapporter Share Skrevet April 7, 2005 http://www.vacnmjosa.tk/ egen mjøsa del på forumet for vacn Den er gammel og ikke i bruk lenger. Info stemmer ikke. Meld deg inn i VACN og join mjøsa lokallag der. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Besteveskant Skrevet April 7, 2005 Rapporter Share Skrevet April 7, 2005 Den BMW E30 er fra Vinstra den, det er ikke en M5 motor i den...men det er en 850i motor i den...altså V12`er som er noe trimmet... Og ja, den går som et vannvittig helvete bra!!:DHan som har den bilen blir bare kalt for Pekka... Har hatt det meste av fete biler..spesielt av BMW Men, mange som er intressert i et lite treff på Sødorptunet en dag eller?? helst prøve å få til noe når det er finvær da.. bare dritt nå framover...:( Feil....Det er 3 kompiser av meg som har bygd den opp i vinter..det er en sølv E-30 med crome 17" hjul..Så der tok du nok feil.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tplassen Skrevet April 7, 2005 Rapporter Share Skrevet April 7, 2005 Okey, slapp av da gutt:P Da går det i allefall 2 stk E30 som er veldig fete da!:) er 17" felger på den jeg snakker om også... Kanskje noe mer spesielt med en V12 i en E30 enn en M5 motor...:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Besteveskant Skrevet April 7, 2005 Rapporter Share Skrevet April 7, 2005 Har ordnet en tråd under "Happenings" her i bilforumet... har ikke satt noen dato enda, noen kan jo slenge inn en ønskedato??:) er meldt så mye regn nå de nærmeste dagene også, så vi må vel vente litt tror jeg... Håper det er mange som er gira på en treff da:) Ta det på Lillehammer da ,så kansje jeg svinger innom en tur i å.. :peace: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg