Pater Skrevet April 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 3, 2005 yes endelig skal jeg få kjøpe meg felger imorgen, juhu!!:):) Ble noen Porsche felger, veldig fine!!:) men faan som lommeboka blir flat en stund nå:( er vel verdt det får man vel si:) Skulle likt å visst hvor man kan få kjøpt slike senterringer da?? kjedelig om jeg blir i beit for det imorgen liksom..blir ikke kjørbart uten akkurat:P får di ringene hos dekk forhandlere som regel, eller så kan dem bestille dem til deg :) får si ifra om du kommer til lillehammer en kveld da :)... var senket 50mm i følge tuv papirer som jeg fant sammen med vognkortet.. fikk tatt noen bilder av bilen i dag med sommerfelger Siter 94 AUDI 80 Quattro (Competition) ===>> x 83 VW Golf GTI16V - Solgt x 91 VW Golf GTI16V - Solgt x 88 VW Golf GL - Oppbrukt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tplassen Skrevet April 3, 2005 Rapporter Share Skrevet April 3, 2005 MMMmmm, jaggu har vi nice farge:D må lakere caliprene mine jeg også, men vet ikke om jeg skal ha blå eller rød av farge. Da vet jeg det, jeg må sikkert få kjøpt med noen senterringer til felgene imorgen, jeg skal iallefall få kjøpt meg noen spacere, det blir gøy:D Ja, skal vel til Lillehammer nå en kveld regner jeg med, må sjekke ut noen nye filmer på kino`n ;) er ikke så bra kino her på Otta akkurat, hehe:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
srednA Skrevet April 3, 2005 Rapporter Share Skrevet April 3, 2005 Fin bil. Det var denne som var på Rudshøgda i kveld? (VACN) Likte fronten på bilen... Siter Dodge D200, 79 mod -- Daihatsu Rocky 2,8TD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pater Skrevet April 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 3, 2005 Fin bil.Det var denne som var på Rudshøgda i kveld? (VACN) Likte fronten på bilen... jepp, det var den :) Siter 94 AUDI 80 Quattro (Competition) ===>> x 83 VW Golf GTI16V - Solgt x 91 VW Golf GTI16V - Solgt x 88 VW Golf GL - Oppbrukt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet April 3, 2005 Rapporter Share Skrevet April 3, 2005 maskinvaska?!?!? nei å nei! blir reint men ikke trygt! hehe Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet April 4, 2005 Rapporter Share Skrevet April 4, 2005 maskinvaska?!?!? nei å nei! blir reint men ikke trygt! hehe isj da... går så det grin det =) kresenheta Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danna Skrevet April 4, 2005 Rapporter Share Skrevet April 4, 2005 Å vaske bilen i maskin, er som å skjære seg selv opp med kniv :D Siter - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet April 4, 2005 Rapporter Share Skrevet April 4, 2005 Å vaske bilen i maskin, er som å skjære seg selv opp med kniv :D diskutabelt! =) men i paters tilfelle tror jeg ikke det gjør så mye, lakken hans er ikke...... ja... god =) ikke på nært hold iallefall Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danna Skrevet April 4, 2005 Rapporter Share Skrevet April 4, 2005 ikke min heller..Men blir ikke noe bedre av maskinvask ;) Og er jo litt mer sjel å vaske for hånd selv da ;) Mye bedre følelse :) Siter - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pater Skrevet April 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 4, 2005 maskinvaska?!?!? nei å nei! blir reint men ikke trygt! hehe hadde ikke tid får håndvask, skulle utover til rudshøgda, lokalmøte vacn, og bilen så helt jævlig ut... så da tok jeg et vaskekort ifra pappa å gjorde det ganske enkelt, gidd ikke å drive å tulle med å vaske bilen når jeg er sjuk heller, ikke det smarteste å drive å tulle med vann når man har feber.... pleier som regel å vaske bilene mine med svamp på hydro texaco, blir reinere på enkelte steder da.... Siter 94 AUDI 80 Quattro (Competition) ===>> x 83 VW Golf GTI16V - Solgt x 91 VW Golf GTI16V - Solgt x 88 VW Golf GL - Oppbrukt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pater Skrevet April 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 4, 2005 diskutabelt! =) men i paters tilfelle tror jeg ikke det gjør så mye, lakken hans er ikke...... ja... god =) ikke på nært hold iallefall hva er galt med lakken min da? Siter 94 AUDI 80 Quattro (Competition) ===>> x 83 VW Golf GTI16V - Solgt x 91 VW Golf GTI16V - Solgt x 88 VW Golf GL - Oppbrukt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pater Skrevet April 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 4, 2005 ikke min heller..Men blir ikke noe bedre av maskinvask ;) Og er jo litt mer sjel å vaske for hånd selv da ;) Mye bedre følelse :) å stå på gårsplassen en varm og skyfri formidag på lørdag å vaske bilen er konge, med høyttrykkspyler og svamp, og bruke noe avfettingg oppi motorrommet også.... og så rygge rolig inn i skyggen i garasjen og polere etterpå :).... og så er lørdagskvelden klar for å cruise, hehe Siter 94 AUDI 80 Quattro (Competition) ===>> x 83 VW Golf GTI16V - Solgt x 91 VW Golf GTI16V - Solgt x 88 VW Golf GL - Oppbrukt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet April 4, 2005 Rapporter Share Skrevet April 4, 2005 veldig pent! gjorde seg med de felgene på ja...og ang lakken så ser den jo strøken ut den? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danna Skrevet April 4, 2005 Rapporter Share Skrevet April 4, 2005 å stå på gårsplassen en varm og skyfri formidag på lørdag å vaske bilen er konge, med høyttrykkspyler og svamp, og bruke noe avfettingg oppi motorrommet også.... og så rygge rolig inn i skyggen i garasjen og polere etterpå :).... og så er lørdagskvelden klar for å cruise, hehe Nydelig følelse :) Pleier å stå 3-4 timer i vaskehallen på Esso på en fredagsnatt å polere jeg. Ikke no folk, og du kan få stå i fred. Lørdagskvelden er stort sett forbeholdt min kjære frøken alkohol ;) Men når jeg får i gang motoren nå, så blir det nok en del road trip på lørdagskvelder til f.eks lillehammer,hamar,gjøvik og andre steder :) Siter - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tplassen Skrevet April 4, 2005 Rapporter Share Skrevet April 4, 2005 helt enig, å stå å vaske bilen ute i en solfylt varm dag er herlig, litt kjedelig om det kommer et vindkast og drar med seg 5kg støv på bilen når man voxer da:D hehe:P Pleier å okkupere en bensinstasjon om natta jeg også får å få vaske i fred, leeeenge:) Idag skal jeg endelig få klemt på sommerfelgene, blir glimmrende får jeg tro:D 13" rusten stål felg... doh Nei her skal det bli andre saker ja:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg