ballestein Skrevet Mars 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2005 Hei, den ene diskanten min i frontsettet har ryki, av en eller annen grunn. derfor lurte jeg på om noen hadde en sånn som de ikke bruker. Jeg kan sikkert hente i oslo-området. Vi snakkes. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mombasa Skrevet April 1, 2005 Rapporter Share Skrevet April 1, 2005 Kansje man trenger å vite hvilket merke denne er? Siter Audi ftw! <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet April 2, 2005 Rapporter Share Skrevet April 2, 2005 har et par forskjellige.. hvilket merke/type?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet April 2, 2005 Rapporter Share Skrevet April 2, 2005 men forresten skal du være GOD får å greie å sprenge en diskant!! ikke delefilteret som har tatt kvelden?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg