arctos Skrevet Mars 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2005 Hei vurderer å kjøpe meg Golf III nå, og lurte egentlig bare på om det var vanskelig å bytte om til Vento front?:D Siter 99` Lupo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Mars 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2005 har hørt at det er plug and play på en måte.. vurdert det samme selv jeg, men er ikke keen på vento lyktene.. vil ha de jeg har på nå, men redd det ikke funker med ventofronten.. Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
auditq Skrevet Mars 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2005 Det består stort sett av å bare bytte ut skjermene, panseret og fronten :) Siter 99' Audi A8 4.2 Quattro http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=153036 85' Mærche X-96' Audi A4TQ, X-95' Audi A4TQ, X-84' Audi 80cl http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=118129 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet Mars 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2005 Du må vel ikke bytte skjermene, bare lyktene, frontplata som lyktene sitter på og panseret. Er en på forumet som driver med det nå, sjekk tråden hans, ligger inne på Golf3-forumet et sted Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Strandstuen Skrevet Mars 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2005 Du trenger bare å skifte panser,grill og lykter. Siter Diesel bråker, Diesel stinker, men diesel går bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Mars 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2005 har hørt at det er plug and play på en måte.. vurdert det samme selv jeg, men er ikke keen på vento lyktene.. vil ha de jeg har på nå, men redd det ikke funker med ventofronten.. Hva er poenget med å skifte til Vento front hvis du ikke skal ha lyktene?:D Det er jo 99% av årsaken til at folk skifter til Vento front... :rolleyes: Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chr1z Skrevet Mars 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2005 Synes det begynner å bli -litt- vel mange som har planer om å gjøre dette chicken Dessuten er vel ikke ventofront kult uten ventolykter da.. :fingers: Siter 94' 306 XRdt 94' Vw Golf 1.6 SOLGT :/ 82' Vw Golf I 1,5 (godkjent og solgt gett) x86 Mazda 323 GT(vrak) x82 Volvo 244 DL(vrak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Mars 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2005 Synes det begynner å bli -litt- vel mange som har planer om å gjøre dette chicken Er vel ikke så mange som har gjort dette her til lands, er noen som skal gjøre det.. Men, jeg er forøvrig helt enig med deg.. Don`t imitate, innovate;) Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mono Skrevet Mars 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2005 Er bolt on :) gleder meg til å gjøre dette.. Er gjordt på en liten time ifølge VW Vortex. Siter VW Volf Mk3 OEM+ <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Mars 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2005 Er bolt on :) gleder meg til å gjøre dette..Er gjordt på en liten time ifølge VW Vortex. sku gjort det sjøl. hadde bare lyktene mine passa på det.. hehe Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mono Skrevet Mars 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2005 sku gjort det sjøl. hadde bare lyktene mine passa på det.. hehe Med da er jo hele vitsen borte :rolleyes: Her er en med Vento Panser og grill list, men golf grill og lykter, ikke pent.. Siter VW Volf Mk3 OEM+ <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Mars 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2005 Med da er jo hele vitsen borte :rolleyes: Her er en med Vento Panser og grill list, men golf grill og lykter, ikke pent.. ikke noe særlig nei,., men har du sett motsatt ? :D vento med golf panser ? hehe Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mono Skrevet Mars 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2005 Nei, jeg har komplett ventofront liggende. Alt jeg trenger... må bare få lakkert det, noe som kommer til å ta tid angry edit, leste feil, skal prøve å montere lyktene og grillen tror jeg, for det begynner å dra så godt ut nå med lakkinga at jeg må få sendt i fra meg Mk4 look lyktene, men tviler på at det blir pent, får jo sikkert 2 groper over på hver side av lyktene. Siter VW Volf Mk3 OEM+ <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arctos Skrevet April 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 3, 2005 Vento front er jo ikke så utbredt i Norge, har nesten ikke sett noen,eneste jeg har sett er 1 på autodb;) så, vist jeg får meg vento front på en golf III blir jeg den første, ihvertfall i Tromsø;) Siter 99` Lupo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mono Skrevet April 4, 2005 Rapporter Share Skrevet April 4, 2005 Den første blir du nok ikke, jeg vet om 2 biler til nå, og jeg får forhåpentligvis montert min denne mnd. :D Siter VW Volf Mk3 OEM+ <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg