Titus Skrevet Mars 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2005 Heisann! Har altså en 92 modell Honda Civic Lsi som jeg har fikset litt på i det siste... Det begynner å komme seg nå, men fortsatt er det mye som står igjen... Blir jo aldri helt ferdig heller da, er jo så mye en bare MÅ HA! doh Blir jo blakk av slikt... ;) Neste som står på listen er interiør... Har noen små-planer om Vti-baksete og Ractive forseter. Blir vel også noe mer stereo etterhvert også, har kun bakhøytalere (Pioneer TS A2510 * 2) og ei slik Boss sub-kasse kjøpt på BilXtra... Den er forsåvidt til salgs, kun p.g.a. at den tar alt for mye plass i min lille civic... ;) Her er da bilder av bilen før jeg begynte å fikse litt... Vel, hadde jo montert slike grøftelys og gitter i fronten, men alikevel... ;) Og slik ser da bilen ut idag... :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bauer Skrevet Mars 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2005 Grunnen til at mange ikke får opp bildene sine er at de er attatchments fra Club-Honda forumet.. De som er medlem på det forumet må åpne opp en ny side, logge seg inn på club-honda forumet, lukke det vinduet og trykke F5 (oppdater) på bilforumet siden.. bare en liten pointer! EDIT: Glemte å si at bilen din er fin! Synd at ikke passformen er perfekt på Hovedlyktene (hvis det er det jeg ser da) ;) Siter Current: '02 VW Golf TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg