Gå til innhold

Bremseklosser


CoilOver

Anbefalte innlegg

  • Svar 39
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ok, godt. Jeg sotet nemmelig siderutene foran i kveld. Orket ikke vente lenger. Da er det vel bare å kjøre inn bilen med vinduene nede.

 

 

*lurt* heheh

 

 

 

kjøp ikke bremse deler på mekonomen ... mine varte bare et år !

kjørte kansje 15000.... møkka deler ! kjøp heller orginalt :rolleyes:

1998 Nissan Primera GT

K&N filter, stabbstag , lyktespoilere, sportsgrill , H&R senkesett ,vindavisere,osv

Ps: Livet starter ikke før ved 200km/t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*lurt* heheh

 

 

 

kjøp ikke bremse deler på mekonomen ... mine varte bare et år !

kjørte kansje 15000.... møkka deler ! kjøp heller orginalt :rolleyes:

 

Hm. Det er ikke hos Nissan jeg gikk til. Kan jeg regne med verkstedet kjøper inn noe billig greier som ikke varer så lenge?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm. Det er ikke hos Nissan jeg gikk til. Kan jeg regne med verkstedet kjøper inn noe billig greier som ikke varer så lenge?

 

kjøp hos mekonomen du... så vet du selv hva slags bremser du har på bilen og hva du betaler, det hadde ihvertfall j gjort...

 

mange bilverksteder som i dette tilfellet ikke er merkeverksted, som har mekonomen, jahre, torshov bilrekvisita og andre bilvarehus som leverandør/distributør av sine produkter som blir skiftet/byttet på IKKE merkeverksteder, så hvorfor ikke kjøpe bremsene selv da, når de mest sannsynlig kommer til å kjøpe fra en eller annen bilvarekjede eller lignende som nevnt ovenfor....!

745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*lurt* heheh

 

 

 

kjøp ikke bremse deler på mekonomen ... mine varte bare et år !

kjørte kansje 15000.... møkka deler ! kjøp heller orginalt :rolleyes:

 

kommer vel litt ann på kjøremåten å da... ikke alle som sliter ut bremsedelene sine på 15000 km... selv kjøpte j nye bremsedeler på min forrige bil, da j solgte den hadde j kjørt over 30 000 km med de bremse-delene, og ifølge han som eier den nå, så har han ennå ikke byttet... de ble kjøpt på mekonomen bilvarehus...

745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kommer vel litt ann på kjøremåten å da... ikke alle som sliter ut bremsedelene sine på 15000 km... selv kjøpte j nye bremsedeler på min forrige bil, da j solgte den hadde j kjørt over 30 000 km med de bremse-delene, og ifølge han som eier den nå, så har han ennå ikke byttet... de ble kjøpt på mekonomen bilvarehus...

 

ikke vet æ.. men det e 200 som skiller i prisen på orginalt å mekonomen :)

1998 Nissan Primera GT

K&N filter, stabbstag , lyktespoilere, sportsgrill , H&R senkesett ,vindavisere,osv

Ps: Livet starter ikke før ved 200km/t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg holder meg nesten alltid til merket og originaldeler. De få gangene jeg ikke gjør det , betaler jeg det doble prisen for å få gjort samme jobben. Det er greit å betale 200 lapper ekstra for min del når jeg vet at jobben blir ordentlig gjort.

Har byttet skiver og bremseklossene bak hos Mekonomen før påske siden det var stengt hos Birger Haug. Det angret jeg på senere. De glemte pumpingen etter at dem byttet ut skivene og klossene og de glemte kobberfettet på skrikkplatene. Jeg holdt på å kræsje i en bil foran meg på grunn av at de glemte pumpingen. Hver gang jeg bremset, hylte bremseklossene som faen.

 

Bilen ble løftet opp tre ganger hos Mekonomen. Det er ikke bare bare å løfte en senket bil med styling.

 

Jeg betaler heller litt mer enn å å få sånne problemer.

 

Jeg betalte 3500 kr for alt.

BILEN MIN: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=86456

 

K&N innsats filter selges!

 

Det er bagatellene som skaper de store konfliktene, fordi prinsippene teller mer enn sunn fornuft.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg holder meg nesten alltid til merket og originaldeler. De få gangene jeg ikke gjør det , betaler jeg det doble prisen for å få gjort samme jobben. Det er greit å betale 200 lapper ekstra for min del når jeg vet at jobben blir ordentlig gjort.

Har byttet skiver og bremseklossene bak hos Mekonomen før påske siden det var stengt hos Birger Haug. Det angret jeg på senere. De glemte pumpingen etter at dem byttet ut skivene og klossene og de glemte kobberfettet på skrikkplatene. Jeg holdt på å kræsje i en bil foran meg på grunn av at de glemte pumpingen. Hver gang jeg bremset, hylte bremseklossene som faen.

 

Bilen ble løftet opp tre ganger hos Mekonomen. Det er ikke bare bare å løfte en senket bil med styling.

 

Jeg betaler heller litt mer enn å å få sånne problemer.

 

Jeg betalte 3500 kr for alt.

 

 

 

endelig en som har skjønt det :)

eu kontroller tar man på lugubre steder :)

men ikke viktige ting som bremser..

å nissan veksteder skrur på nissan vær dag

å dem vill nokk ikke drite seg ut heller

 

 

orginalt er som oftest det beste ... men kansje dyrt av å til :)

1998 Nissan Primera GT

K&N filter, stabbstag , lyktespoilere, sportsgrill , H&R senkesett ,vindavisere,osv

Ps: Livet starter ikke før ved 200km/t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

endelig en som har skjønt det :)

eu kontroller tar man på lugubre steder :)

men ikke viktige ting som bremser..

å nissan veksteder skrur på nissan vær dag

å dem vill nokk ikke drite seg ut heller

 

 

orginalt er som oftest det beste ... men kansje dyrt av å til :)

 

 

så eu-kontrollen er ikke viktig å få gjort ordentlig for deg altså? som å få byttet ting som kan forårsake f.eks andre feil på bremsene enn akkurat bremseklosser og skiver... ? notin

så lenge bremsene er i orden så er det nok, da kan resten være i "shabby" tilstand....? jaja....

745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår