Mombasa Skrevet Mars 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2005 Noen som har et motorfeste til en 87mod golf å donere bort ?? Det festet som står lengst fremme? Kommer ikke meg på jobb lengre.... :( Siter Audi ftw! <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet Mars 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2005 Er vel ingen som gir bort motorfeste?? Dette festet koster 895,- + mva hos Norsk bildelsenter. Har et du kan få kjøpe for 300,- Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mombasa Skrevet Mars 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2005 skal tenke på det.... fant meg et feste til 100kr... så skal se på det først kontakter deg om det blir aktuellt Siter Audi ftw! <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mombasa Skrevet April 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 3, 2005 Er vel ingen som gir bort motorfeste??Dette festet koster 895,- + mva hos Norsk bildelsenter. Har et du kan få kjøpe for 300,- Greit, betaler du frakten så kjøper jeg festet! Siter Audi ftw! <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet April 3, 2005 Rapporter Share Skrevet April 3, 2005 Jeg betaler frakten hvis du betaler på forhånd. Hvis ikke sender jeg i oppkrav. Skal sjekke festet i morgen for å se at det er 100%. Blir du ikke fornøyd, så sender du bare i retur, og du får penga tilbake. Ikke no problem. Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mombasa Skrevet April 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 4, 2005 gh Siter Audi ftw! <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bakkje Skrevet April 5, 2005 Rapporter Share Skrevet April 5, 2005 Når dere først snakker om motorfester, er motorfestene til G60 annerledes? Kraftigerer etc. ? Jeg trenger sansyneligvis nye rundt om til min G60. Siter - Golf GTI G60 | Bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mombasa Skrevet April 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 5, 2005 Tipper at dem både er dyrere og kraftigere! Siter Audi ftw! <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet April 5, 2005 Rapporter Share Skrevet April 5, 2005 Får ikke logga meg inn på min msn. Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet April 7, 2005 Rapporter Share Skrevet April 7, 2005 MSN funker nå. Skal du ha motorfestet eller? Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg