zliN Skrevet Mars 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2005 Er intr. i alt av deler til mx-3, spesielt venstre forskjerm og spoiler bak.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiLvEr_19 Skrevet Mars 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2005 kan ikke hjelpe deg med dør og slikt men har en delemotor hvis det er av interesse...litt deler er plukket av men mesteparten er igjenn..er en 1.8 v6 da!!! Siter SiLvEr_19 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zliN Skrevet Mars 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2005 mye skal du ha for den da, mye jobb å skifte motor? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiLvEr_19 Skrevet Mars 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2005 Det er en delemotor! Det er vist du trenger deler av motoren! Ikke til å sette i noen bil! Må overhales dah... :dude: Siter SiLvEr_19 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zliN Skrevet Mars 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2005 hmm, daså.. :/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BGGTX Skrevet April 2, 2005 Rapporter Share Skrevet April 2, 2005 Hei! Jeg har ei svart venstre dør til mx3. Jeg har en hel tysk bil som det er tatt en del karoseri deler av. Det er firesylindret motor i den. Alt skal vekk! mvh Per Olav Siter 88 Cosworth 2wd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zliN Skrevet April 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 4, 2005 mye skal du ha for døra? eventuelt for hele bilen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BGGTX Skrevet April 4, 2005 Rapporter Share Skrevet April 4, 2005 Tja.. 700 kansje. Den er komplett med el rute og trekk. Siter 88 Cosworth 2wd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zliN Skrevet April 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 4, 2005 nice, men jeg tar den jeg, såfremt den ikke har noen bulker.. hvor i landet kan den hentes..? du har vell ikke skjermen å? mye sku du ha for motoren? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BGGTX Skrevet April 5, 2005 Rapporter Share Skrevet April 5, 2005 Det er en 1.6 liter 16V i den. Kansje en som skal ha den til en 323. Les tråden "Hvor stor er motoren". Der står det litt om hva som er igjen av bilen. Jeg bor 6 mil nord for oslo. Kan sende den men da legger jeg frakt til i prisen. Kjenner et par karer på tollpost. Skal se litt nermere på den døra. Tror den er bulkfri. Siter 88 Cosworth 2wd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zliN Skrevet April 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 6, 2005 kult nokk, men skal ihvertfall ha døra, har en kompis som kjører trailer, han er nede i oslo området om strax, han kan hente den.. må bare finne ut om når han er i oslo.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdafun Skrevet April 18, 2005 Rapporter Share Skrevet April 18, 2005 Er intr. i alt av deler til mx-3, spesielt venstre forskjerm og spoiler bak.. Hei. Har en ny org spoiler til MX-3 liggende tror jeg. Er det int? Og hva med ett org AC-kit (nytt i eske til V6)? mvh Siter Reciprocating engines are OUT ! http://www.mazdafun.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zliN Skrevet April 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 18, 2005 mulig å få bilde av spoilern? hmm har en 1.6 mod, den passer vell ikke til den? asså ac'en.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jannis_J Skrevet Mai 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2005 jeg har et sett nye ubrukte Postert sideskjørter til Mx3. De selges _rimelig_ med mindre jeg finner ut at jeg vil montere de :) nope-mx3 Siter :: Frisørbilentusiast :: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zliN Skrevet Juni 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2005 noen som kan si meg hva jeg trenger å skifte hvis jeg setter i en 1,8 v6 motor i min mx3, passer den rett inn å greier..? har en 1,6 94 mod.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg