Bauer Skrevet Mars 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2005 Jeg skal bestille meg felger i morgen, men hva slags? Jeg skal ha i 17" men klarer ikke bestemme meg for hvilke! legger ved et bilde av bilen! Siter Current: '02 VW Golf TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jap_Power Skrevet Mars 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2005 League. En rask Photoshop. Siter [ ] Nissan Sunny E15ET Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bauer Skrevet Mars 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2005 Glemte vel å si at jeg må bestille fra: Martins Felgimport Bilprodukter Autogrip Gummi-centralen Purewheels og en rekke andre "standard" steder ;) Har egentlig bestemt meg for Borbet LS, men det er den eneste felgen i 4x100 som ikke har kommet til Autogrip. Veldig irriterende! Jap_power: Jeg er veldig kresen egentlig, for all del, fine felger, men ikke på min bil synes jeg ;) Siter Current: '02 VW Golf TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg