Freddie- Skrevet Mars 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2005 Noen som vet en plass på nette dem selger HKS turbotrykks målere? Var vel kansje litt unødvendig å sette opp en topic bare for dette, så jeg slenger likegodt innpå ettpar spørsmål til jeg. Noen plass dem selger/lager billige streamer'e.. Tenkte på blank m/kvit tekst, eller altså ///Alpine logoen, skal ha den på min audi a4 (b5) . BTW, hvilke størrelse bør jeg ha streamer'n på? noen formeninger om det? skal ikke ha noe overdrevent som tar hele frontruta og heller ikke en liten prikk i ett hjørne, dere som har peil. fatter helt sikkert hva jeg vil frem til. M3 speil, elektriske m/varme, noen som har peiling på hvor jeg finner det? Billig Alpine forhandler (Stereo) ? Takk for alle svar. Mvh Fred. :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EyeLid Skrevet Desember 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2007 Google.no/gulesider.no it.. Siter innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sharpmind Skrevet Desember 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2007 www.Turbofun.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW G3 GTD Skrevet Desember 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2007 Turbotrykksmåler får du på f.eks mekonomen. dem har en ganske fin en :hello: Siter 90-Fangere (til golf 2) Ønskes kjøpt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg