Gå til innhold

Første Grombil babe...

Ranger emnet


RCS

Anbefalte innlegg

  • Svar 41
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

jeep og dodge ey? hmmm... passet ikke så særlig bra nei...

 

men jeg syns at dette Grombil babe greiene fungerer helt flott jeg... Det er ikke allhverdens bilder ang. kvalitet. av posering. NO offence til dama, men dette burde fotografen være mer oppmerksom på...

 

jeg skal heller være førstemann til å kritisere klærene... :rolleyes:

 

Jakken hun har på seg på noen bilder må vekk... Hun ser ut som om hun fryser...

 

exhibit a: P3270021.jpg

 

videre kunne hun fjernet BH på noen av bildene, ikke pga vi vil se mer pupper, men fordi den ikke passer med toppen helt. toppen skrukker seg litt og ser ikke store grunnen til å ha "riller" for å vise hud under når man dekker det til underfra (bh-kant).

 

exhibit b: P3270030.jpg

 

og jeg må også si, fra en fotografs synspunkt, at de har tillatt henne å være for komfortabel når de tok bildene. hun bør ikke "late seg" og sitte på/i bagasjerommet. da dekker hun i tillegg litt av anlegget hun skal vise frem.

 

exhibit c: P3270041.jpg

 

totalvurdering blir at dette er et flott innslag i vårt bilfanatiske miljø's periferer og helt greie bilder rent fotografisk sett. stå på, dette er bare serie 2 av bilder, dere vil bli bedre etter hvert. bare husk å få modell til å kommunisere med kamera bedre (serie 1 med stinibaby ser bare mot kameraet 1 gang), samt ikke tving fram et smil - la alt falle naturlig og velg mer cleane bakgrunner, hvor bilen blir litt distansiert fra omgivelsene. (bra: http://www.grombil.com/Babes/babes/Stinibaby/M3.jpg ikke så bra: http://www.grombil.com/Babes/babes/Stinibaby/P1010003.jpg ) :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De damene tenker med? Lurer litt på hva de mannfolka tenker med oxo jeg da.. Det er de som glaner..

Og det er du som er jenta?

Vet ikke om jeg vil kalle det babe, men kjempesøt jente! Når jeg tenker babe er det litt mindre klær og 1kg mer sminke/silikon doh

MeSs

98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport

x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil.

x - NA 1994 Mazda Miata 1.8

x - Mange BMW E28.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

synes hun var helt grei, middels ok, stinibaby var litt bedre...

 

Jeg lurer fortsatt på om det er hennes bil?

- jeg synes dama var pen jeg, kanskje ikke model - i den forstand at poseringen var litt smårar, men for all del, søt dame og fin bil.

 

poenget blir fort gjemt om det ikke er hennes bil da... - om hu poserer bare for å vise fra seg sjæl, og ikke sin egen bil...... stinibaby var RÅ! - og hu hadde mindre klær, men fortsatt ikke noe godt poeng å sette henne der om det ikke er hennes bil...

Mvh. prizma

 

Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke for å henge meg på bølgen av kritikere bare for å være kul, men jeg må si det ikke er de beste bildene jeg har sett.. Er ingen fotograf jeg heller, men har fått med meg det aller mest elementære: unngå støy. Feks. folka i bakgrunnen har ikke noe der å gjøre, ellers er det generelt mye rot i bakgrunnen. På et av bildene ser man skyggen til han som tar bildet og, ikke bra.

 

Meeen poenget er vel bare å vise en styla bil med ei tøs på panseret, og da er jo målet oppnådd ;)

Primera SE Hatchback

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke for å henge meg på bølgen av kritikere bare for å være kul, men jeg må si det ikke er de beste bildene jeg har sett.. Er ingen fotograf jeg heller, men har fått med meg det aller mest elementære: unngå støy. Feks. folka i bakgrunnen har ikke noe der å gjøre, ellers er det generelt mye rot i bakgrunnen. På et av bildene ser man skyggen til han som tar bildet og, ikke bra.

 

Meeen poenget er vel bare å vise en styla bil med ei tøs på panseret, og da er jo målet oppnådd ;)

 

 

 

heheheheheheh :rolleyes:

1998 Nissan Primera GT

K&N filter, stabbstag , lyktespoilere, sportsgrill , H&R senkesett ,vindavisere,osv

Ps: Livet starter ikke før ved 200km/t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Jeg undrer på en ting... Hva får bilintereserte menn/gutter til å analysere bakgrunnen i et bilde der der er både en grei bil og en flott jente? Enten er personen gay og prøver å fiske ungutter eller så har han seriøse fritidsproblemer.

 

Disse bildene er tatt av amatører med amatører. Slik vi liker det... Perfeksjonistene skal ha betalt for slikt.. og poenget er ikke å overanalysere bildet men å nyte de posetive sidene av bildene. Har til dags dato ikke hørt noe negativt om noen av bildene på grombil... og der er det mye rart om jeg får si. Den eneste logiske forklaringen er at dere som analyserer bildene er gay??? Tar jeg helt feil nå eller :)

 

RCS

http://www.Modifisert.net _ Norges største sammling av bilrelaterte linker av entusiast for entusiaster.

 

Mitt bilstereo prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=160247

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Jeg undrer på en ting... Hva får bilintereserte menn/gutter til å analysere bakgrunnen i et bilde der der er både en grei bil og en flott jente? Enten er personen gay og prøver å fiske ungutter eller så har han seriøse fritidsproblemer.

 

Disse bildene er tatt av amatører med amatører. Slik vi liker det... Perfeksjonistene skal ha betalt for slikt.. og poenget er ikke å overanalysere bildet men å nyte de posetive sidene av bildene. Har til dags dato ikke hørt noe negativt om noen av bildene på grombil... og der er det mye rart om jeg får si. Den eneste logiske forklaringen er at dere som analyserer bildene er gay??? Tar jeg helt feil nå eller :)

 

RCS

 

Mange av oss som er bilinteresserte er også interesserte i andre ting. Noen av oss er også interessert i fotografi... Men jeg skal ikke legge ut om hvorfor vi skriver hva vi skriver, fordi du har sikkert ikke gay-til-norsk ordboken din med deg...

 

nummer 1: bruker folk over 15år homofili som slangord

dersom ja,

nummer 2: er det noe galt i å være homofil? :knob: :fingers:

 

makan til moronitet her altså... angry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår