nnnneh Skrevet Mars 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2005 Skulle hatt nye dempera bak på bilen min, trenge ikkje noke rått noke men kunne tenkt meg et par gassdempera til en vetig pris. skal senke 40mm og ha r-sportdempera framme og så føle eg at eg skulle hatt noke anna enn orginale oljedempera bak... forslag? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Goop Skrevet Mars 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2005 ka e vetig pris? 1300.- stk...? Då får du i sofall bilstein rallydempara.. Elle so kan du kjøpa kyb gass på bilekstra...Kosta godt onda 1000lappen for stk...(har sånn sjøl..førnøyd) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nnnneh Skrevet Mars 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2005 da ryker jeg på nye gassdempera når vrakpantENE kommer inn på kontoen :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo264 Skrevet Mars 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2005 sjå litt inn på http://www.lysakerbil.no har mykje fint å billig der..kjøpte mine dempere der, men de va orginale. skal også ha fleire typer også..var vertfall der eg fann dei billigaste orginale dempere til min bil Siter General-Aasen Stolt volvo eiger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tic2002 Skrevet Mars 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2005 Gule justerbare koni bak! bare god erfaring med de! Siter "We ride together, We die together, Volvo boys 4 life" Volvoen: 83` 244 blå. 235000 km. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg