Cchris Skrevet Mars 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2005 Vurderes solgt! - G60-sideskjørt m/festebraketter (Mangler et deksel på begge sider) - en spoiler - G60 breddere forran Bud ønskes! Kan også byttes i noe annet, som f.eks. cd-spiller, forsterker, bass-elementer, eller andre ting som hører til bil :) Siter Tråden om bilen min: Golf GTI G60 VW AUDI CLUB NORWEGEN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svessa Skrevet Mars 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2005 Det er G60 breddere du har der.. Hva skal du ha for spoilern din? Er den større enn den originale gti spoilern? Siter -95 MB E220 -84 VW Caddy mk1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cchris Skrevet Mars 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2005 Det er G60 breddere du har der.. Hva skal du ha for spoilern din? Er den større enn den originale gti spoilern? Som sagt, gi bud. Trur den er et hakk større enn en gti-spoiler. Siter Tråden om bilen min: Golf GTI G60 VW AUDI CLUB NORWEGEN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Abuze Skrevet Mars 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2005 lurer på hva du vil ha for de sideskjørta :) ? min ser så forbasket høy ut uten :p Siter -94 Bmw 316iC (knust) -88 Golf GTI (ombyggd GT) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cchris Skrevet Mars 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2005 lurer på hva du vil ha for de sideskjørta :) ? min ser så forbasket høy ut uten :p Hehe.. Gi bud! :) Siter Tråden om bilen min: Golf GTI G60 VW AUDI CLUB NORWEGEN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet Mars 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2005 Er G60 skjørt og breddere komplett med klips og alt? Er det en GTI bakluke spoiler du har liggende der? Int i bytte mot en DVD spiller til bil? Mvh Tommen Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cchris Skrevet Mars 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2005 Er G60 skjørt og breddere komplett med klips og alt? Er det en GTI bakluke spoiler du har liggende der? Int i bytte mot en DVD spiller til bil? Mvh Tommen Altså.. skjørtene mangler et deksel på hver side. Mulig det går an å skaffe, men det veit jeg ikke. Klips følger med. Har bare g60 breddere forran. Ikke bak. Spoileren er ganske så lik en gti spoiler. Jeg kan være intr. i å bytte ja. Merke? Bilde? Siter Tråden om bilen min: Golf GTI G60 VW AUDI CLUB NORWEGEN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet Mars 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2005 MEN, det er med skjørt, bare at det er et deksel som mangler på skjørtene? Skjørtene og breddinga passer ilag ikke sant? Det er av merket PYLE. Har skjerm også, men er ikke sikker på om den skal selges. Men om du har flere deler liggene, som jeg kan være int i, så kan du karnsje få med skjermen også. Send meg en PM, så sender jeg bilde av spiller og skjerm til deg iløpet av dagen. Mvh Tommen Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cchris Skrevet Mars 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2005 MEN, det er med skjørt, bare at det er et deksel som mangler på skjørtene? Skjørtene og breddinga passer ilag ikke sant? Det er av merket PYLE. Har skjerm også, men er ikke sikker på om den skal selges. Men om du har flere deler liggene, som jeg kan være int i, så kan du karnsje få med skjermen også. Send meg en PM, så sender jeg bilde av spiller og skjerm til deg iløpet av dagen. Mvh Tommen PM Sendt! Breddinga og skjørtene skal passe overens ja. Har vært montert på samme bil. Siter Tråden om bilen min: Golf GTI G60 VW AUDI CLUB NORWEGEN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cchris Skrevet Mars 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2005 Kan nå bekrefte at bredderne er fra G60. Nye og bedre bilder: Spoiler Sota lykter G60 breddere G60 breddere igjen Nyvaska Siter Tråden om bilen min: Golf GTI G60 VW AUDI CLUB NORWEGEN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cchris Skrevet April 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 1, 2005 bump bump bump lol Siter Tråden om bilen min: Golf GTI G60 VW AUDI CLUB NORWEGEN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet April 1, 2005 Rapporter Share Skrevet April 1, 2005 500 for skjørtene :) Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cchris Skrevet April 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 1, 2005 500 for skjørtene :) Hvor mye koster dem nye da? Siter Tråden om bilen min: Golf GTI G60 VW AUDI CLUB NORWEGEN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet April 2, 2005 Rapporter Share Skrevet April 2, 2005 Hvor mye koster dem nye da? aner ikke... tror et nytt sett med g60 skjørt, breddere og lister koster noe slikt noe som 2900kr eller noe..tror jeg. Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet April 2, 2005 Rapporter Share Skrevet April 2, 2005 Skjørtene kan ikke brukes uten g60 ( eventuelt gti som er litt smalere ) utbyggere. Siden du mangler utbyggerene bak må disse kjøpes løst. ( 1000 kr ca for begge hos møller som er den eneste som selger løst ). Ikke for å ta fra deg gleden - men verdien på dette er ikke høy ... Får du en 1000 lapp for skjørter og utbyggere skal du være glad. Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg